Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing

Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

Zaawansowane warsztaty pisania porywających treści

26-27.03.2018
Kraków, Hotel Kossak, Pl. Kossaka 1, sala C

Korzyści:

Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting.  Zapraszamy na warsztaty copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www, prowadzone przez czołowego copywritera w Polsce, pracującego dla bardzo wymagających klientów. 

Podczas szkolenia nauczysz się:

  • tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
  • pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
  • jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
  • osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Twoi klienci codziennie są bombardowani tysiącami komunikatów. Poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne. Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania. Prowadzone przez Pawła Tkaczyka, autora bestsellerowych książek „Zakamarki marki” (marketingowa książka roku 2011) oraz „Grywalizacja”. W czasie dwudniowych, intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.

  • Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
  • Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
  • Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
  • Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
  • Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
  • Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.
  • Zajmiemy się w końcu mierzeniem efektywności w Twoich działaniach reklamowych. Bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa

 Zapraszamy do rezerwacji miejsc,

Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

 

Program:

DZIEŃ I – 26 MARCA 2018 R. (PONIEDZIAŁEK)
 
9.30  - 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00
Rozpoczęcie zaję

FILOZOFIA  COPYWRITINGU  CZYLI  O SZTUCE  OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

  • Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
  • Piramida informacji
  • Rdzeń i jego zagrzebywanie
  • Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
  • Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
  • Kiedy tekst wzbudza emocje?
  • Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
  • Poczytne artykuły

SOPOSOBY  NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów - treści, które zarabiają

  • Budowanie zaangażowania czytelnika
  • Budowanie wiarygodności w tekście
  • Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
  • Poczytne artykuły

Warsztat, ćwiczenia m.in.:

  • Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
  • Budowanie piramidy informacyjnej      

16.30 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ II – 27 MARCA 2018 R. (WTOREK

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

  • Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
  • Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
  • O sztuce cytowania innych - na co zwracać uwagę?

TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI

Jak myśli Twój klient?

  • Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
  • Jak sprawić, by o tym mówili?
  • Zaskakiwanie czytelnika

SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

  • Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
  • Klamra, czyli o sztuce kończenia
  • Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
  • Dostrajanie  i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi

POMIAR SKUTECZNOŚCI  DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć  działania copywriterskie?

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zaintereowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Paweł Tkaczyk


      Ekspert w zakresie  copywritingu  i webwritingu,  w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu,  uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).  Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.  Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.  Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

 

Cena:

zgłoszenie do 09.03.2018 - 1670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 10.03.2018 - 1970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone