Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

Coaching w zarządzaniu zespołem i rozwijaniu talentów

WYKORZYSTAJ INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO PRACOWNIKA W ROZWIJANIU CZŁONKÓW ZESPOŁU I REALIZACJI CELÓW FIRMY

26-27.03.2017
Warszawa, Hotel Hilton, ul. Grzybowska 63

Korzyści:

Szanowni Państwo

„Dlaczego Twoi ludzie chcą pracować właśnie z Tobą? Jak  rozwijasz swoje umiejętności pracy z nimi aby chcieli rozkwitać  pod Twoimi skrzydłami?”

Umiejętność pracy z zespołem oraz twórcze wykorzystywanie potencjału pracowników stanowi jedną z kluczowych aktywności menadżerskich. Coaching jest jednym z najefektywniejszych narzędzi doskonalenia kompetencji ludzi, rozwijania talentów, zatrzymywania najlepszych w firmie i bycia na bieżąco z wynikami.

Firmy, które wykorzystują coachingowy styl zarządzania zyskują takie profity jak wysoki poziom zaangażowania pracowników, wyższe wyniki finansowe oraz lepszą pozycję konkurencyjną.

Zapraszamy na warsztat, po którym staniesz się skuteczniejszym menedżerm… bo LICZĄ SIĘ EFEKTY.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

 
Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I 

09.30 Rejestracja; powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie  zajęć

Ekspert: Arkadiusz Żurek

Wykorzystanie metody coachingu jako narzędzia do usprawnienia i wzrostu efektywności zespołu
Które  narzędzia coachingowe wzbogacą nasz warsztat menedżerski?

  • W jaki sposób wykorzystywać coaching do skutecznego zarządzania zespołem?
  • Relacje i decyzyjności w zespole
  • Odkrywanie potrzeby zmiany lub potrzeby doskonalenia
  • Kluczowe etapy coachingu, bez których nie dokona się zmiana
  • Budowanie nowej misji funkcjonowania i celów istnienia zespołu według metody coachingu
  • Faza rozwoju zespołu i jego dynamika

COACHING MENEDŻERSKI  ADEKWATNY DO ETAPU ROZWOJU PODWŁADNEGO
Przywództwo Sytuacyjne wg K. Blancharda

  • Test „style Przywództwa Sytuacyjnego”
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Etapy rozwoju pracownika wg kryteriów kompetencji i motywacji
  • Konkretne zadania menedżerskie na poszczególnych etapach.
  • Postawa i działania menedżera na poszczególnych etapach - charakterystyka stylów: kierującego, prowadzącego, wspierającego, delegującego
  • Omówienie wyników testu - autoanaliza
  • Elastyczność stylów
  • Efektywność stylów
  • Obszary rozwoju własnych kompetencji – jakiego stylu nadużywam, a jaki zaniedbuję?
  • Analiza własnych zespołów
  • Diagnoza podwładnych wg kryteriów kompetencji i motywacji
  • Wybór priorytetowych działań wobec konkretnych podwładnych zgodnych  z adekwatnym stylem zarządzania
  • Priorytety w zarządzaniu pracą podwładnego
  • Priorytety w rozwoju podwładnego

COACHING ROZWOJOWY W ZARZĄDZANIU TALENTAMI
Jak pracować z najlepszymi?

  • Specyfika uczenia i rozwijania podwładnych
  • 3 aspekty uczenia i rozwijania – wiedza, umiejętności, motywacja
  • Coaching rozwojowy
  • Coaching a działania zarządcze – podobieństwa i różnice
  • Coaching operacyjny – specyfika, przebieg, rezultat
  • Czym jest coaching rozwojowy?
  • Coaching rozwojowy a strategiczne myślenie menedżerskie
  • Planowanie rozwoju podwładnego – świadomość mocnych i słabych stron podwładnego a zasadniczy rezultat jego pracy
  • Uzgadnianie długoterminowych celów rozwojowych dla podwładnego – rozmowa, kontrakt na coaching rozwojowy
  • Wykorzystanie techniki GROW w coachingu rozwojowym
  • Siła pytań w angażowaniu do poszukiwania rozwiązań
  • Udział podwładnego w dookreślaniu zadań coachingowych czyli motywujące poczucie wpływu

16.30 zakończenie I dnia zajęć 


Dzień II

09.00 Rejestracja; powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie  zajęć

Ekspert: Jacek Rozenek

MENEDŻERSKA FILOZOFIA COACHINGU
Praca w kulturze coachingu

  • Reguły Coacha
  • Coaching – turbodoładowanie przynoszące szybkie wymierne efekty
  • Jak wykorzystywać elementy coachingu w odpowiadaniu na pojawiające sie problemy pracownika?
  • Stawianie wyzwań pracownikom przy zastosowaniu metod coachingu

LEADERSHIP COACHING A MENTORING W PRAKTYCE
Twórcze wykorzystywanie potencjału pracowników

  • Jak Twój zespół może osiągać cele szybciej, bez straty cennego czasu i energii?
  • Jak wykorzystać coaching w dostępie do nowych obszarów wiedzy dla Ciebie i Twojego zespołu?
  • Pułapki i wpadki podczas coachingu

COACHING JAKO STAŁY PROCES WSPIERANIA ROZWOJU PRACOWNIKÓW
Jak skutecznie wesprzeć pracownika, zespół i organizację?

  • Jak zarządzać pracownikiem dobierając zadania i sposób ich wykonywania do indywidualnych predyspozycji pracownika?
  • Kiedy coaching będzie skuteczny a kiedy nie?
  • Uczenie poszukiwania nowych rozwiązań i zwiększania efektywności
  • Jak wyzwolić zmiany nawyków w pracy zespołu?
  • Budowanie odpowiedzialności za jakość wykonania i wyniki
  • Rozwijanie indywidualnych planów i działań podwładnych

ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH I MOTYWACYJNYCH
W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywanie zadań?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi?
  • Jaki mają system wartości;  na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Kroki udzielania feedbacku motywującego

16.00 zakończenie zajęć

Metody:

Szkolenie  zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.

Szkolenie skierowane do:

  • Kadry zarządzającej
  • Menedżerów
  • Kierowników zespołów
  • Kierowników projektów
  • HR managerów

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ MENEDŻERSKICH:

 „Wspaniałe! Twórcze! Energetyczne! Świetni wykładowcy, dużo praktycznych ćwiczeń” – Joanna Król, Inter Cars SA
„Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy” – Paweł Goławski, TEHAND Sp. z o.o.
„Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie” – Sławomir Pomykała, Astromal Sp. z o.o.
„Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział” – Roman Stroński, AXA Polska S.A.
„Szkolenie pod względem merytorycznym na bardzo wysokim poziomie, omówienie nowoczesnych technik i sposób prezentacji – bardzo użyteczne” – opinia anonimowa
„Doskonali eksperci, ciekawe podejście do tematu” – Michał Matysik,
Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia

Eksperci:

Jacek Rozenek


  • Osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu, nazywany trenerem nowej generacji
  • Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołem, technik wpływu, technik antymanipulacyjnych, wystąpień publicznych i zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych
  • W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego;
  • Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji nawet do 400%
  • Instruktor II st. Wschodnich Sztuk Walki
  • Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu „Technika Wpływu” dla polityków
  • Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th' Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco

 

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Cena:

zgłoszenie do 10.04.2017 - 1870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 11.04.2017 - 2070 PLN + 23% VAT

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone