//

Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i PrawoProfesjonalna sekretarka/asystentkaTylko raz w roku "2 za 1"

nowosć

Letnia Szkoła Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej

Zaawansowane certyfikowane warsztaty dla obsługujących zarząd i radę nadzorczą w spółkach z o.o. i S.A.

24-25.08.2017
Sopot, Hotel Haffner****, ul. Haffnera 59

Korzyści:

Szanowni Państwo

Zapraszamy na letnią edycję certyfikowanych warsztatów dla Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej.
Przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie będące zbiorem kluczowych tematów, z jakimi spotykają się specjaliści obsługujący organy spółki kapitałowej. Propozycja dwudniowego szkolenia poświęcona jest doskonaleniu
i rozwijaniu umiejętności oraz wiedzy w zakresie sprawnego, zgodnego z prawem i optymalnego wspierania zarządu i rady nadzorczej w codziennych czynnościach. 

12 KLUCZOWYCH KOMPETENCJI:

  • Aktualne przepisy i regulacje prawne wytyczające prawidłowe działanie spółek
  • Obsługa dokumentacji spółki
  • Regulaminy – tworzenie i aktualizacja
  • Jak sprawnie i legalnie sporządzić protokół z posiedzenia?
  • Ochrona danych osobowych w spółce
  • Udzielanie pełnomocnictw, czas ich trwania, skutki wygaśnięcia
  • Czy można podjąć uchwałę "post factum" i jakie są tego skutki?
  • Podpisywanie dokumentów, poświadczanie dokumentów – uprawnienia
  • Skutki błędów w umowach handlowych
  • Jak budować własny rytm dobowy w oparciu o zasoby własne w codziennej pracy?
  • Mindfulness a stres - różnice w radzeniu sobie w obliczu   wyzwań zawodowych
  • Jak stres zwiększa nasze możliwości, a jak staje się wrogiem naszej  wydajności?

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o  kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I 24 sierpnia 2017

NOWOCZESNA OBSŁUGA ZARZĄDU POD KĄTEM POSIEDZEŃ, PROTOKOŁÓW I UCHWAŁ, ZMIANY W PRZEPISACH, KONTRAKTY HANDLOWE, REGULAMINY, DOKUMENTACJA, OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Ekspert:  dr Radosław L. Kwaśnicki,
Ekspert: mec. Anna Adamczyk

09.00 - 9.30 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata 
9.30
Rozpoczęcie zajęć

NOWOCZESNA OBSŁUGA RADY NADZORCZEJ I ZARZĄDU

  • Praca między posiedzeniami
  • Zwoływanie posiedzeń
  • Trudne momenty podczas posiedzeń
  • Jak sprawnie i legalnie sporządzić protokół z posiedzenia?
  • Najczęstsze potknięcia i jak im zapobiegać
  • Czy można podjąć uchwałę "post factum" i jakie są tego skutki?
  • Case study: upadłość spółki jako konsekwencja braku uchwały rady nadzorczej

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE ZMIAN W PRZEPISACH W OBSŁUDZE ORGANÓW SPÓŁKI

  • Nowelizacja w prawie, a ich wpływ na działania organów spółki – jak interpretować zmiany?
  • Jakie nieprawidłowości mogą wystąpić w stosowaniu przepisów KSH, KC oraz innych przepisów? Co wywołuje sporne kwestie?
  • Bezwzględność przepisów, a swoboda wewnętrznych regulacji
  • Praktyki prawno-formalne pozakodeksowe – jak usprawniać obsługę zarządu?

KONTRAKTY HANDLOWE REALIZOWANE Z RAMIENIA ZARZĄDU, DZIAŁANIA  PEŁNOMOCNIKÓW

  • Reprezentacja spółki, a powoływanie pełnomocników handlowych?
  • Udzielanie pełnomocnictw, czas ich trwania, skutki wygaśnięcia
  • Do czego może zostać uprawniony pełnomocnik w umowach handlowych?
  • Specyfika umów handlowych z udziałem członków zarządów i pełnomocników zarządów; kluczowe zapisy
  • Jakie zapisy zabezpieczają umowę i jak wyłapać niekorzystne dla spółki zapisy?
  • CASE STUDY: Odpowiedzialność pełnomocników, a przekroczenie uprawnień
  • CASE STUDY: Skutki błędów w umowach handlowych

REGULAMIN ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ

  • Uprawnienia i zadania zarządu/rady nadzorczej według regulaminów
  • Kluczowe zapisy w regulaminach, a zapisy sprzeczne z KSH lub statutem/umową spółki

ORGANIZACJA DOKUMENTÓW W SPÓŁCE, OBIEG DOKUMENTÓW W FORMIE PAPIEROWEJ I ELEKTRONICZNEJ

  • Nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentów spółki – case study
  • Przyjmowanie dokumentów przychodzących do spółki
  • Rejestrowanie dokumentów oraz ich ewidencja
  • Przekazywanie dokumentów pracownikom firmy
  • Podpisywanie dokumentów, poświadczanie dokumentów - uprawnienia
  • Utrudnienia, niekompletna dokumentacja w obiegu dokumentów, a skutki uchybień
  • Procedury obiegu dokumentów w formie elektronicznej, a w formie papierowej
  • CASE STUDY: Błędy na tle obiegu dokumentacji - rozwiązania

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SPÓŁCE

  • Przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych – regulacje prawne, a regulacje wewnętrzne
  • Rejestr zbiorów, a rola Administratora Bezpieczeństwa Danych Osobowych
  • Procedury w zakresie ochrony danych osobowych – dobre praktyki
  • CASE STUDY: Błędy w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • CASE STUDY: Najnowsze zmiany prawne w zakresie ochrony danych osobowych, a ich wpływ na funkcjonowanie spółek 

16.00 Zakończenie zajęć


Dzień II 25 sierpnia 2017

AUTORYTET I WIZERUNEK, PROJEKT WŁASNEGO RYTMU DOBOWEGO, MINDFULNESS A STRES
Ekspert:  Maciej Zarembski

09.00 - 9.30 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata 
9.30
Rozpoczęcie zajęć

AUTORYTET I WIZERUNEK W ORGANIZACJI

  • Triada kompetencji w autoprezentacji – co decyduje o budowaniu wartości siebie i trwałego własnego utrzymywania pozytywnego wizerunku w organizacji?
  • Autorytet w relacjach społecznych i biznesowych (świadome kreowanie relacji)
  • Orientacja wizerunku na klienta zewnętrznego i wewnętrznego (studia przypadków)
  • Style komunikacji z rozmówcą/rozmówcami – co eksponuje styl i o czym informuje?
  • Gry i pułapki psychologiczne, jako przestroga przerysowanej autoprezentacji – czyli jak nigdy się nie zachowywać?

PROJEKT WŁASNEGO RYTMU DOBOWEGO W PRACY ZAWODOWEJ I KORZYSTANIE Z NIEGO

  • Jak budować własny rytm dobowy w oparciu o zasoby własne w codziennej pracy?
  • Portfele i portfolio zadań wykonywanych w rytmie dobowym (praca, projekty, terminy)
  • Projektowanie własnego  rytmu dobowego (rytmu pracy zawodowej) w ujęciu zwiększenia efektywności pracy w danym czasie
  • Budowanie planu zmiany działania w czasie w oparciu o zmianę rytmu działania w dobie (działania zawodowego)
  • Podstawowe narzędzia wspierające, jednak nie rozwiązujące problemów zarządzania sobą w czasie
  • Rola narzędzi operacyjnych jako potrzebna, ale nie niezbędna
  • Bycie, działanie i funkcjonowanie bez przepracowania i przytłoczenia obowiązkami
  • Wyzwania w przyszłości związane z Twoją efektywnością pracy w ograniczonym czasie

STRES, WPŁYW I UPODOBANIA NASZEGO UMYSŁU WZGLĘDEM NIEGO

  • Mindfulness a stres - różnice w radzeniu sobie w obliczu wyzwań zawodowych
  • Zachowania autoagresywne, a mierzenie się ze swoją ciemną stroną
  • Bezsenność, apatyczność, wypalenie, kortyzol adrenalina – co dalej?
  • Autodestrukcja, siła niszczenia a energia Twórcza. Ta sama moc, inny kierunek
  • Kiedy stres dokonuje zniszczeń i jakie mogą być tego efekty?
  • Kiedy nie wolno odcinać się od stresu?
  • Temperament
  • Jak stres zwiększa nasze możliwości, a jak staje się wrogiem naszej wydajności?
  • Kiedy ciało jest gotowe do walki z problemem…
  • Przeżyć to w pełni – inteligencja emocjonalna

16.00 Zakończenie zajęć

Metody:

Szkolenie ma formę warsztatów, podczas których omówione zostaną kluczowe zapisy prawne wpływające na praktykę funkcjonowania spółek. Pogłębiona analiza poszczególnych elementów obsługi zarządu ma za zadanie pokazać optymalizujące i usprawniające rozwiązania dla sprawnej obsługi zarządu.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej
  • Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika  Biura Zarządu
  • Specjaliści ds. obsługi władz spółki
  • Specjaliści ds. organizacyjnych
  • Referenci w biurach zarządu 

Opinie uczestników naszych szkoleń skierowanych do Asystentów Zarządów

„Szkolenie prowadzone przez profesjonalistów, poparte wieloma ciekawymi przykładami” – Agnieszka Węgrzyn, FFiL Śnieżka S.A.
„Praktyczne przykłady, dyskusje, konkretne informacje, wspólne rozwiązywanie problemów” – Violetta Woźniakowska, MPWiK S.A.
„Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Eksperci kompetentni; posiadają umiejętności angażowania grupy w tematykę. Zakres i przeprowadzenie szkolenia zgodne z programem. Obsługa w czasie szkolenia przez organizatora na wysokim poziomie. Materiały szkoleniowe bardzo dobrze opracowane . Miła atmosfera” - Ewelina Koza, Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.
"Interesujące, rzeczowe, pobudzające do myślenia"  - Joanna Kurbiel, TBMECA Poland Sp. z o.o.
„Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, prowadzone przez znakomitych wykładowców, którzy nie przekazują suchej wiedzy, łącząc wykład z ćwiczeniami, rozmową poruszając interesujące tematy” – Małgorzata Labuda, MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeniowe
„Oceniam szkolenie bardzo dobrze, głównie ze względu na profesjonalizm ekspertów, ich otwartość i komunikatywność, każdy w swoim zakresie byli naprawdę bardzo dobrzy” – Ewa Skura, KGHM Polska Miedź

Eksperci:

dr Radosław L. Kwaśnicki


    • Radca prawny; doktor nauk prawnych;
    • Partner Zarządzający w Kancelarii KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy (www.rkkw.pl);
    • Specjalista w zakresie prawa korporacyjnego, w tym przyjaznych i wrogich przejęć spółek (a także obrony przed wrogimi przejęciami), często angażuje się w rozwiązywanie sporów pomiędzy wspólnikami (akcjonariuszami) a także staje na czele projektów akwizycyjnych oraz restrukturyzacyjnych; arbiter krajowy i międzynarodowy (m.in. Prezes Stałego Sądu Polubownego przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie,
    • Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej, arbiter Sądu Arbitrażowego przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan,
    • Arbiter Międzynarodowego Sądu Arbitrażowego przy Międzynarodowej Izbie Przemysłowej (ICC) w Paryżu)
    • Posiada duże doświadczenie w bezpośrednim nadzorze nad spółkami, w szczególności zasiadał w wielu radach nadzorczych spółek kapitałowych (którym także przewodniczył);
    • Redaktor oraz główny autor praktycznego podręcznika „Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” (C.H. Beck, Warszawa 2005 r.); współautor komentarza do prawa bankowego pod. red. F. Zolla (Zakamycze, Kraków 2005 r.); autor monografii pt. „Swoboda w kształtowaniu treści umów i statutów spółek kapitałowych” (C.H. Beck, Warszawa 2010 r.);
    • Redaktor naukowy oraz współautor praktycznego podręcznika „Orzecznictwo Sądu Najwyższego w sprawach z zakresu prawa spółek handlowych 2006 - 2009” (OIRP, Warszawa 2010 r.); autor ponad trzystu publikacji poświęconych praktycznym aspektom prawa gospodarczego m.in. w czasopismach „Prawo Bankowe”, „Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”.

 

mec. Anna Adamczyk


    • Radca prawny, praktyk prawa gospodarczego.
    • Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako prawnik w warszawskich kancelariach prawnych; Obecnie pracuje w jednej z renomowanych kancelarii prawnych w Warszawie w Departamencie korporacyjnym; Specjalizuje się w transakcjach handlowych krajowych i zagranicznych oraz w prawie spółek, transakcjach łączenia i przejęcia spółek; Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej firm; Świadczy doradztwo prawne oraz kieruje transakcjami na rynku niepublicznym (private equity);
    • Posiada rozległą wiedzę na temat tworzenia i zarządzania projektami skierowanymi na optymalizację podatkową w oparciu o struktury typu off-shore.

 

Maciej Zarembski


    • Psycholog kliniczny, ekspert i badacz zakamarków ludzkiej psychiki, siły nawyków i temperamentu w zakresie czasowego i energetycznego angażowania swoich zasobów. Trener Psychospołeczny, wykładowca uczelni wyższych.
    • Ekspert w zakresie psychologii przywództwa, psychologii zarządzania, psychologii rozwoju kompetencji i diagnozy kompetencji.
    • Pracuje z najwyższą kadrą menedżerską w obszarach zwielokrotniania wydajności bez poczucia przepracowania i przytłoczenia obowiązkami, doskonalenia komunikacji, radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałaniem wypaleniu zawodowemu, radzenia sobie z konfliktem interpersonalnym, ale również udoskonala twórczego myślenia.
    • Certyfikowany Erickson Professional Coach z akredytacją International Coach Federation;
    • Trener Rozwoju z ponad 10 000 godzin szkoleniowych, 600 godzin coachingu indywidualnego, ponad 200 godzin doradztwa i konsultingu biznesowego.
    • Posiada i rozwija bardzo zaawansowaną wiedzę w zakresie regulacji emocji, fizjologicznych aspektów emocji, ekspresji mimicznych; także badań nad osobowością i jej wymiarami (zmienność cech w czasie).

Cena:

zgłoszenie do 01.08.2017 - 1 770 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 02.08.2017 - 2 270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    *Cena nie zawiera noclegów, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffner 59

dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:
2-osobowym      295  PLN netto +  23% VAT
1-osobowym      540  PLN netto + 23% VAT

(wskaż w formularzu terminy noclegów)

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 2270 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.


Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone