Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

ZakupyLeadership

Menedżer zakupów

Proces i strategie zakupowe/Negocjacje z dostawcami

28-29.08.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

 

Negocjacje zakupowe - szkolenie dla Menedżera Zakupów. Sprawdź, dlaczego warto wziąć w nim udział!

"Tylko  20% średnich i dużych firm efektywnie realizuje politykę zakupową i świadomie kształtuje umiejętności zakupowe. Pozostałe 80% bagatelizuje ten proces i nie ma świadomości w jaki sposób efektywne negocjacje wspierają proces zakupów i rentowność projektów"

Zapraszamy do udziału w szkoleniu omawiającym procesy zakupowe, podczas której dowiedzą się Państwo jak je prowadzić oraz w jaki sposób doskonalić i usprawniać organizację. Poznaj sposoby na efektywne negocjacje zakupowe - szkolenie to zwiększy Twoje kompetencje i ułatwi osiągnięcie celów biznesowych.

Kluczowe zagadnienia szkolenia - negocjacje zakupowe, procesy i strategie:

  • Dlaczego zakupy są coraz ważniejsze w nowoczesnych organizacjach?
  • Jaką rolę odgrywa praca zakupowców?
  • W jaki ustrukturyzowany sposób „okiełznać” długofalowe działania w danej kategorii zakupowej?
  • W jaki sposób przygotować się do negocjacji i jak wypracować odpowiednią strategię wobec kontrahenta?
  • Na co można się zgodzić, a na co nie podczas negocjacji?
  • Strategia szachowa w negocjacjach z dostawcami – macierz negocjacyjna
  • Jak bronić się przed zaplanowaną presją?

Zapraszam do rezerwacji miejsc na szkoleniu z negocjacji zakupowych,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I  - 28 sierpnia 2018 r. (wtorek)

PROCES I STRATEGIE ZAKUPOWE

9.00- 9.30 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Łukasz Mazurowski

STRATEGICZNE ZNACZENIE ZAKUPÓW W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI – DLACZEGO ZAKUPY SĄ CORAZ WAŻNIEJSZE W NOWOCZESNYCH ORGANIZACJACH?

  • Zakupy w przeszłości, dziś i jutro
  • Trendy – oszczędności, organizacja, procesy, narzędzia

ROLA STRATEGII ZAKUPOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE – JAKĄ ROLĘ ODGRYWA PRACA ZAKUPOWCÓW?

  • Strategia firmy i jej wpływ na działania zakupów, zarządzanie kategorią zakupową
  • Strategie a wynik firmy
  • Strategie vs. cele dla obszarów zakupów

STRATEGIA ZAKUPOWA W 4 KROKACH – W JAKI USTRUKTURYZOWANY SPOSÓB „OKIEŁZNAĆ” DŁUGOFALOWE DZIAŁANIA W DANEJ KATEGORII ZAKUPOWEJ?

KROK I: PROFIL KATEGORII

  • Drzewo zakupowe
  • Dane historyczne i plany
  • TCO – całkowite koszty posiadania
  • Typy oszczędności zakupowych

KROK II: ANALIZY RYNKU

  • Źródła danych
  • Rola RFI – zapytań o informacje
  • Wywiadownie gospodarcze

KROK III: DŹWIGNIE OPTYMALIZACYJNE

  • Sposoby podejścia do kategorii – jak uzyskać oszczędności?
  • Typy dźwigni

KROK IV: PLAN WDROŻENIA – PODZIAŁ ODPOWIEDZIALNOŚCI W FIRMIE ZA WDROŻENIE STRATEGII

  • Analiza ryzyk wdrożeniowych
  • Harmonogram i odpowiedzialność działań
  • Wskaźniki pomiaru sukcesu w zakupach
  • Skuteczne umowy ramowe

16.00 Zakończenie I dnia zajęć

Dzień II  - 29 sierpnia 2018 r. (środa)

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI

8.30- 9.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Arkadiusz Żurek

PROWADZENIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  • Rola dolnej i górnej granicy – rozpoznawanie i ustalanie przedziałów negocjacyjnych
  • Dookreślanie swojego celu negocjacyjnego – co chcę osiągnąć?
  • Analiza możliwego obszaru porozumienia – o co będzie zabiegać druga strona?
  • Z jakiego pułapu zaczynać negocjacje? Jak wprowadzać własne propozycje? – kluczowe znaczenie ambitnego otwarcia
  • Na co można się zgodzić, a na co nie?
  • Sztuka ustępowania: jak zaplanować strategię ustępstw? mądre dawanie satysfakcji w negocjacjach

SPOSOBY BUDOWANIA SIŁY W NEGOCJACJACH

  • Przygotowanie jako sposób na zwiększenie siły i pewności siebie w negocjacjach
  • Jakie mam alternatywy?
  • Jakie alternatywy ma druga strona?
  • Jakie korzyści może mieć partner z przyjęcia moich propozycji?
  • Inicjatywa i aktywność jako element budowania pozycji w negocjacjach
  • Sposoby budowania argumentacji

STRATEGIA SZACHOWA W NEGOCJACJACH Z DOSTAWCAMI – MACIERZ NEGOCJACYJNA

  • Jak porządkować kwestie? – konstrukcja macierzy
  • Powiązania pomiędzy zmiennymi – różne drogi osiągnięcia celu na zasadzie wymian
  • Jak rozpoczęcie od danej kwestii może wpłynąć na inne?
  • Od czego zaczynać i jak prowadzić negocjacje?

MANIPULACJA I TAKTYKI NEGOCJACYJNE– JAK BRONIĆ SIĘ PRZED ZAPLANOWANĄ PRESJĄ?

  • Co to są taktyki negocjacyjne i po co są stosowane?
  • Wywieranie wpływu a manipulacja
  • Reguły wywierania wpływu– zastosowanie w biznesie
  • Techniki werbalnego wywierania wpływu
  • Programowanie negocjatora

15.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie 'negocjacje zakupowe' ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Do udziału w szkoleniu o procesach zakupowych i negocjacjach zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników działów logistyki
  • Kierowników produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów

Eksperci:

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Łukasz Mazurowski



  • Ekspert procesów zakupowych, optymalizacji kosztów oraz usprawnień organizacyjno-procesowych, Partner Zarządzający PROFITIA Management Consultants, Prezes Zarządu wiodącego operatora Grup Zakupowych BATNA Group
  • Posiada 10.letnie doświadczenie w usprawnieniach zakupowych, budowie nowych organizacji zakupowych, usprawnianiu efektywności procesów, organizacji i narzędzi zakupowych wiodących firm środkowoeuropejskich w tym firm energetycznych, paliwowych, instytucji finansowych, firm telekomunikacyjnych oraz instytucji publicznych, interim manager, konsultant, ekspert. Specjalizuje się w: Sourcingu, zakupach grupowych, strategii zakupowych.
  • Doświadczenie zdobywał w Accenture, gdzie zajmował się obsługą polskich i międzynarodowych klientów z Sektora surowców naturalnych/energii/ropy/gazu. W A.T. Kearney, jako menedżer realizował projekty w zakresie optymalizacji zakupów. W Chinach prowadził własną działalność gospodarczą.
  • Prowadził projekty zakupowe mające przede na celu: poprawę efektywności w zakupach poprzez wdrożenie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz organizacyjnych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing , University of Mainz, Polsko – Niemieckie Forum Akademickie; Swedish Institute Management Program – Swedish Institute Stockholm.
  • Wykładowca w Katedrze Logistyki SGH.

Cena:

zgłoszenie do 30.07.2018 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 31.07.2018 - 2 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    *cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 2670 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Negocjacje zakupowe - szkolenie ma miejce w:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone