Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Marketing

nowosć

Projektowanie skutecznych Newsletterów i strategie Email Marketingu

Sprzedawaj, buduj markę, powiększaj bazę poprzez profesjonalnie zaprojektowany newsletter

22-23.02.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo

Strategie newsletterowe i email marketing poddawany zostaje cały czas próbom wytrzymałościowym. Radę dają tylko te firmy, które cały czas szukają nowych rozwiązań, kreatywnych pomysłów i korzystają z trendów rynkowych, które dopiero nadchodzą. Newsletter to najbardziej rozwojowe narzędzie sprzedażowe, powiększające bazę klientów czy budujące markę. Zapraszamy Państwa na intensywne warsztaty, których celem jest projektowanie newsletterów, które zrealizują Twój cel marketingowy. Szkolenie poprowadzą eksperci, którzy na co dzień zajmują się budowaniem strategii newsletterowych, kampanii e-mail marketingowych. Stoją za sukcesem wielu firm i ich marek.

  • Budowane strategii newsletterów firmowych
  • Jak zaplanować wyróżniającą się kampanię email marketingową?
  • Jak tworzyć skuteczne newslettery i emailingi, które przełożą się na wysoką konwersję?
  • Jak zbudować prawidłową bazę kontaktów?
  • Jak dobrać optymalny tytuł, grafiki i treści do grupy docelowej?
  • Jak prowadzić analizę statystyk wysyłek i wyciągać z nich wnioski?
  • Jak wykorzystać dobrodziejstwa automatyzacji w kampaniach email marketingowych?
  • Analiza najefektywniejszych strategii i kampanii 

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Magdalena Kaczmarczyk, Kierownik Projektu
m.kaczmarczyk@langas.pl
22 696 80 22

Program:

Dzień I -  22 marca 2018 r.

9.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
9.30 Przywitanie i rozpoczęcie warsztatu

Jak rozpocząć projekt:  skuteczny newsletter dla Twojej firmy?

  • Jakie są statystyki związane z newsletterami firmowymi?
  • Newsletter i e-mail marketing w Polsce – jak wyglądamy na tle świata jeśli chodzi o postęp i trendy?
  • Wiadomości transakcyjne, mailing, e-mail, newsletter, SPAM – Co je różni?
  • Kilka słów o RODO nadchodzącej zmianie przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych.

Jak przygotować strategię działań e-mail marketingowych?

  • Jakie korzyści da mi strategia działań?
  • Typy newsletterów, które pomogą Ci zwiększyć konwersję
  • Jak przygotować strategię e-mail marketingową? - ćwiczenie praktyczne
  • Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
  • Jak wykorzystać programy do zarządzania projektami by zoptymalizować czas Twojej pracy?

Jak zbudować zaangażowaną bazę subskrypcyjną?

  • Sposoby na budowanie listy mailingowej?
  • Jak nie łamać prawa?
  • Jak zaangażować odbiorcę od samego początku?
  • Jak dbać o higienę listy subskrypcyjnej?

Jak zaprojektować strukturę  wiadomości email która pomoże nam zrealizować kluczowy cel

  • Strategiczne elementy wiadomości e-mail / newslettera
  • Dobry tytuł wiadomości - przykłady
  • Preheader - co to jest i po co?
  • Jak zaprojektować elementy graficzne, by konwertowały?
  • Menu, kategorie, główny komunikat, odpowiednie C2A, graficzne tips&tricks
  • Jak zwrócić uwagę klienta na wybrane przez marketing elementy?
  • Przegląd najciekawszych kampanii

Blok praktyczny

  • Podstawowe omówienie narzędzia - draw.io
  • Makietujemy newsletter - ćwiczenia praktyczne
  • Omówienie wybranych przygotowanych makiet

 Jak tworzyć treści do newslettera?

  • Jak pisać by zainteresować odbiorcę?
  • Lepiej newsletter kolorowy czy sama treść?
  •  Jak przygotować grafiki bez pomocy grafika? - ćwiczenie praktyczne
  • Czego unikać w newsletterach? 

16.30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II -  23 marca 2018 r

Newslettery B2B

  • Różnice w mailingu B2B i B2C
  • Czym jest cold mailing?
  • O czym pamiętać projektując newsletter B2B?

Jak zwiększyć dostarczalność, a jak zwiększyć klikalność?

  • Aspekty techniczne newslettera - podstawy kodowania
  • Dostarczalność wiadomości e-mail
  • Jak liczony jest open rate?
  • Znaczenie nadawcy i adresu wysyłkowego
  • Serwer wysyłkowy, podstawowa charakterystyka, z jakich narzędzi korzystać?
  • Stosunek ilości grafik do treści, wielkość grafik i prawidłowe nazywanie
  • Ograniczenia html i programów pocztowych
  • Ograniczenia w newsletterach mobilnych
  • Statystyki z urządzeń mobilnych

Jak sprawdzać i czytać statystyki, by pomagały zwiększać sprzedaż

  • Kilka słów o Google Analytics, przegląd możliwości
  • Jak mierzyć rezultaty newsletterów przy użyciu narzędzia GA
  • Podstawowe wskaźniki - OR, UOR, CTR, UCTR, CTOR, itp.
  • Interpretacja wskaźników
  • Ćwiczenia praktyczne - utmy, przeliczanie, przygotowanie raportu

Testy

  • Testowanie poprawności i efektywności newslettera
  • Testowanie poprawności wiadomości - jak sprawdzić wiadomość na ponad 65 różnych konfiguracjach sprzętowo-pocztowych?
  • Kiedy inwestować czas w testowanie
  • Testowanie tematu / nadawcy
  • Testowanie kreacji
  • Segmentowanie bazy odbiorców / behawioralne, jak i deklaratywne
  • Testowanie Anty-Spamowe
  • Jakimi narzędziami tworzyć kuloodporne newslettery
  • Ćwiczenie praktyczne - zakładamy SPAMTest skrzynki ;-)

 Kwestie, o których nie możesz zapomnieć

  • Jak wpływać na zaangażowanie prowadząc zróżnicowane wysyłki?
  • Jak reaktywować byłych klientów?
  • Jak wykorzystać potencjał marketing automation?
  • Jak uniknąć folderu spam?
  • Ćwiczenie praktyczne

Podsumowanie

  • Podsumowanie - wypunktowane i jeszcze raz pokazane najważniejsze rzeczy do zapamiętania
  • Quiz - pytania i odpowiedzi - mini egzamin ;-)

16.00 Zakończenie  szkolenia

Metody:


Warsztat to najlepsze miejsce i czas dla:

  • specjalistów ds. komunikacji marketingowej z klientami
  • specjalistów ds. email marketingu, copywriterów, seo-copywriterów,
  • osób zarządzających kontentem firmowych newsletterów i biuletynów
  • menedżerów i specjalistów ds. PR
  • menadżerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Tomasz Kryk

 


      Właściciel Agencji Marketingowej EksperciMarketingu.pl (outsourcing specjalistów ds. marketingu). CEO i współwłaściciel agencji eMail Marketingowej Sendingo Sp. z o.o. (Sendingo.pl), współwłaściciel branżowego portalu KlinikaEcommerce.pl. Członek społeczności rozwijającej system Open Source do Marketing Automation (Mautic.org). Jeden z pierwszych certyfikowanych Profesjonalistów eHandlu. Jeden z najefektywniejszych ekspertów w Polsce, który na co dzień zajmuje się budowaniem strategii newletterowych, kampanii e-mail marketingowych.  Stoi za sukcesem wielu firm i ich marek.

 

Agata Chmielewska

 


      E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe.

 

Cena:

zgłoszenie do 09.03.2018 - 1370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 10.03.2018 - 1670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8


Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone