Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Jak planować i rozliczać pracę handlowca B2B

Jak wprowadzić rzeczywisty, kompleksowy proces optymalizacji zapasów materiałowych i wyrobów gotowych?

22.05.2017
Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina Warsaw*****, ul. Kościelna 12, sala Executive Room

Korzyści:

Jak planować  i rozliczać pracę handlowca B2B

Poznaj praktyki najefektywniejszego wg nas szefa sprzedaży w Polsce


Ponad 85% przyczyn braku dobrych wyników sprzedaży stanowią  plany, systematyczność i konsekwencja w  działaniu. Wydaje się proste, ale takie nie jest. Potrzeba ogromnej motywacji lub osobowości, które potrafią budować  kulturę pracy w zespole opartą  na planowaniu, systematyczności i terminowości.

Sposób planowania pracy i rozliczania handlowca ma największy wpływ  na klienta, dlatego warto to zrobić profesjonalnie.  Kluczową rolę odgrywa tu bezpośredni przełożony i jego umiejętności. 
Zapraszamy na  szkolenie, które jest  pakietem  praktyk pracy z handlowcami w zakresie osiągania wyników sprzedażowych  w branży B2B. Szkolenie  poprowadzi jeden z bardziej doświadczonych szefów sprzedaży w Polsce. Budował struktury sprzedażowe, które osiągały rekordowe wzrosty sprzedaży. Sukcesu dopatruje się w systematyczności i konsekwencji wykorzystania praktycznych narzędzi. Jak tego dokonał?  Podczas szkolenie poznasz najskuteczniejsze praktyki  jego pracy z handlowcami pod kątem planowania i rozliczania  pracy. Będziesz miał/a okazję rozpocząć budować własny system, który w ciągu 30 dni zostanie skonsultowany i omówiony z Lechem Dworaczyńskim. 

 

Program:

9.00-9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

O DYLEMATACH W REALIZACJI PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH
Rozterki, niespodzianki, ryzyko i zaplanowane działania
 

  • Dlaczego handlowcy nie realizują planów sprzedażowych?
  • Co twierdzą handlowcy, a co szefowie sprzedaży?
  • Od czego zacząć budowanie kultury planowania i rozliczania pracy handlowców?
  • Kiedy handlowiec czuje,  że ma więcej do wygrania niż do stracenia?
  • Co ma kluczowy wpływ na realizację planów sprzedaży przez handlowców?
  •  Aktywność i,  inicjatywa  i kluczowe wybory.
  • Samodyscyplina i konsekwentne zmierzanie do celu.
  • Rynki docelowe i segmentacja klientów,  a plany sprzedaży.
  • Optymalny rynek działania.

PLANOWANIE PRACY HANDLOWCA 
Rynkowe praktyki – systemy branżowe – zalecenia

  • Jakie są kluczowe obowiązki szefa sprzedaży w zakresie planowania pracy handlowców.
  • Efektywne  sposoby  planowania pracy handlowców B2B.
  • Jak robią to kierownicy, którzy osiągają najwyższe wzrosty w sprzedaży B2B?
  • Które czynności będą wspierały kulturę planowania w zespole sprzedażowym?
  • Systematyczność i konsekwencja w planowaniu.
  • Planowania opartego na miernikach aktywności.
  • Kluczowe KPI jakościowe i ilościowe.
  • Rozmowa  o planach i ustalenie reguł osiągania wyników.

ROZLICZNIE PRACY HANDLOWCA
Mierniki –narzędzia – kultura pracy- praktyki szefów sprzedaży

  • Rozliczanie, a wybór najbardziej efektywnych rynków docelowych na bazie istniejących klientów. Dlaczego takie ważne i tyko z pozoru oczywiste?
  • „Oferta korzyści” na dzisiejszym rynku. Co oznacza i jak ją tworzyć – efektywne praktyki
  • Co oznacza „korzyść” dla klienta na dzisiejszym rynku?
  • Mierniki i narzędzia rozliczania w B2B.
  • Aktywności zawodowe, a wyniki.
  • Kluczowe mierniki aktywnościowe.
  • Aktywności podwładnego a aktywności menedżera sprzedaży.
  • Metody analizy kluczowych aktywności.
  • Kontraktowanie pracy – efektywna metoda osiągania sukcesu w zarządzaniu handlowcami.ROZMOWY Z HANDLOWCAMI -

ROZMOWY Z HANDLOWCAMI - KROK PO KROKU
Kluczowa  rola menedżera sprzedaży

  • Rozmowa menedżera z handlowcem – o planowaniu i rozliczaniu
  • Jak rozmawiać  kiedy  zaplanowane aktywności nie są realizowane.
  • Dla kogo plany naprawcze i jak je realizować?
  • Praca  z  najefektywniejszymi w zespole.
  • Jak kontraktować ustalenia z handlowcem?
  • O egzekwowaniu, systematyczności i konsekwencji .
  • Kultura planowania, systematyczności i konsekwencji .

17.00 Zakończenie szkolenia 

Metody:

Uczestnicy zajęć mają możliwość skorzystania z konsultacji w postaci oceny materiału przez prowadzącego zajęcia – dotyczy tych uczestników, którzy przedstawią plan do analizy w terminie do 30 dni od daty zakończenia warsztatów.

Eksperci:

LECH DWORACZYŃSKI

  • Wg nas najlepszy ekspert w Polsce z dziedziny sprzedaży, zarządzania procesami sprzedaży, układania i wdrażania strategii sprzedażowej, podnoszenia efektywności działów sprzedaży
  • Współzarządzał z sukcesem grupą ponad 3000 sprzedawców, 100-osobową grupa menedżerów, 25 oddziałami, poznał ciężką pracę związaną ze sprzedażą, zdobywaniem i utrzymaniem klientów, budowaniem rynku, relacji z klientami. Poznał na własnej skórze walkę konkurencyjną oraz wnikanie w tajniki przywództwa od podstaw. Przeszedł wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do Prezesa Zarządu
  • W 1993 roku założył firmę pośrednictwa ubezpieczeniowego Agencję LIFE s.c., która w ciągu 5 lat sprzedała ponad 350.000 polis na życie z funduszem kapitałowym, co stanowiło ponad 33% udziału sprzedaży Commercial Union Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., uzyskując tym samym 7% udziału w całym polskim rynku sprzedaży ubezpieczeń na życie
  • Po sprzedaży firmy na rzecz Commercial Union rozpoczął pracę w tym holdingu, począwszy od dyrektora regionalnego, po doradcę prezesa zarządu. Obecnie, oprócz pracy doradczej, udziałowiec i członek zarządów firm z różnych branż, między innymi firmy Ubezpieczeniaonline sp. z o.o., Inwestycje.pl S.A., Wynajem.pl sp.z o.o., Centrum Szkoleniowe Pałac Bagatela sp. z o.o., Pronovus sp. z o.o., Delta Property s.j.
  • Szkolenia dla sprzedawców, szefów sprzedaży i prace doradczą związaną z podnoszeniem efektywności działów sprzedaży traktuje jako hobby i życiową pasję
więcej

Cena:

zgłoszenie do 05.05.2017 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 06.05.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  •     uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby
  •     materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia
  •     poczęstunek podczas przerw
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone