Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieCompliance

nowosć

Obsługa klienta B2B

Zbuduj pozytywne doświadczenia klienta

23-24.01.2017
Sopot, Hotel Haffner****

Korzyści:

Szkolenia dla firm - obsługa klienta B2B. Dowiedz się, jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta.

,,Badania mówią iż z powodu niskiego poziomu obsługi klienta polskie firmy ponoszą ogromne straty finansowe, które sięgają  ponad 8,8 mld euro rocznie.”


Odpowiednio przygotowane szkolenia dla firm mogą rozwiązać ten problem! Zapraszamy Cię na intensywny warsztat - szkolenie otwarte, gdzie otrzymasz konkretne rozwiązania, modele do zastosowania, opracujesz swoją strategie współpracy z klientami B2B. Będziesz potrafił tak pokierować strategią obsługi klienta w firmie, aby wspierać sprzedaż dodatkowych usług, zwiększanie marży na kliencie, utrzymanie klienta, cross-selling i wzrost ilości rekomendacji. Szkolenia dla firm w profesjonalny sposób przygotują Cię do kompleksowej obsługi klienta w firmie. Nasze szkolenie otwarte pozwoli Ci uzyskać następujące informacje:

  • Poznaj  zestaw niezbędnych kompetencji interpersonalnych decydujących w kluczowych momentach o jakości obsługi i jej odbiorze przez klienta.
  • Naucz się różnicować taktykę obsługi w zależności od segmentu/statusu i osiągania zamierzonych efektów.
  • Opracuj  zarys strategii obsługi klienta  realizującej wyznaczone cele np.: zwiększanie marży, obrotu, „cross-selling”, utrzymanie klienta.
  • Zrób  listę postaw, zestawów działań  wpływających na wysokie oceny jakości obsługi– gotowe do wdrożenia po powrocie ze szkolenia otwartego.
  • Identyfikuj  kierunki współpracy z klientem poprzez sprzedaż dodatkowych usług, utrzymanie klienta, wzrost rekomendacji.
  • Miej bieżący wpływ na pozytywne doświadczenie klienta na każdym etapie jego kontaktu z firmą.

Szkolenia otwarte - czego dowiem się podczas warsztatu?

Podczas tego szkolenia dla firm odnajdziesz odpowiedzi m.in. na  pytania:

  • Jakie strategie obsługi klienta na pewno nie działają?
  • Jakie są  kluczowe momenty obsługi, z których będziemy rozliczeni przez klienta?
  • Jak rozwijać relacje i biznes z klientem, aby sprzedawać dodatkowe usługi?
  • Jakich potrzeb klient zazwyczaj nie komunikuje, a co znacząco wpływa potem na ocenę obsługi przez klienta?
  • Jak podejść do realizacji zleceń klientów- na czym należy się skoncentrować myśląc o spełnieniu oczekiwań klienta?
  • Jakie są najważniejsze „miękkie” umiejętności niezbędne do osiągania efektywności    w obsłudze klientów?
  • Jakie działania podejmować w sytuacjach konfliktowych z klientem?
  • Jakie działania zdecydują o tym czy będziesz dla klienta partnerem pierwszego wyboru?
  • Jak budować zaufanie w relacji z klientem?

Szkolenia otwarte Langas Group to znakomity sposób na poszerzenie swoich kompetencji w ciekawy i angażujący sposób.

Zapraszam do rezerwacji miejsc na to szkolenie dla firm.  

Magdalena Modzelewska - Kaczmarczyk, Kierownik Projektu
tel. 22 696 80 22 l m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

Dzień I – 23 lutego 2017 r. (czwartek)

9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10.00 Przywitanie i rozpoczęcie zajęć

MODUŁ 1: NOWE MOŻLIWOŚCI, NOWE RAMY PRACY, NOWY KLIENT

Spojrzenie z nowej perspektywy na współpracę z naszym  klientem

  • Potrzeby i oczekiwania klientów, a nasz interes
  • Jak sprawdzić znajomości oczekiwań klientów w swojej organizacji?
  • Jak otworzyć siebie i swój zespół na „nowe”
  • Jakich  obszarów  współpracy z klientem dotychczas nie dostrzegałeś?
  • Nieuświadomione możliwości pracy w Twoim klientem

MODUŁ 2:  JAKOŚĆ RELACJI ZALEŻY OD JAKOŚCI KOMUNIKACJI
Określenie poziomu umiejętności komunikacji wraz z planem rozwojowym

  • Najważniejsze umiejętności interpersonalne Twoje lub Twoich ludzi, niezbędne w skutecznym prowadzeniu obsługi
  • Pułapki współpracy i codziennej komunikacji z klientami
  • W którym miejscu jesteśmy w zakresie obsługi - określanie poziomu
  • Opracowanie planu rozwojowego umiejętności interpersonalnych

MODUŁ 3: STRATEGIA OBSŁUGI I DZIAŁANIA WE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
Opracowanie strategii skutecznej współpracy jako wsparcie sprzedaży

  • Co dobrego zapamiętuje klient?
  • Czym się kieruje klient oceniając współpracę, co zapamiętuje, co docenia?
  • Co negują Twoi klienci, co zniechęca ich do dalszej współpracy?
  • Jakie działania i postawy wpływają  na budowanie zadowolenia Twoich  klientów?
  • Opracowanie strategii skutecznej współpracy z klientami na różne sytuacje współpracy

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia   


Dzień II – 24 lutego 2017 r. (piątek)


9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10.00 Przywitanie i rozpoczęcie zajęć

MODUŁ 4: KRYZYS W OBSŁUDZE KLIENTA
Gdy zdarzy się błąd… - jak skutecznie działać, żeby szybko „gasić pożary” i nie stracić klienta

  • Zasady rozwiązywania sytuacji konfliktowych  i kryzysowych we współpracy z klientem
  • Podstawy utrzymania klienta i utrzymanie dobrej relacji z klientem w trudnych sytuacjach.

MODUŁ 5: KIEDY KLIENT MA ZAUFANIE DO MARKI/FIRMY/PRACOWNIKÓW
Co spowoduje, że klient chętnie do nas wróci i dobrze będzie o nas mówił?

  • Jak przebiega proces budowanie zaufania w głowie klienta?
  • Jak nasze działania przekładają się na zaufanie do marki/firmy/pracowników?
  • Zasady budowania zaufania w relacji z klientem
  • Kiedy pracownicy identyfikują się ze strategia obsługi klienta i są w stanie ją zaakceptować i wdrożyć?
  • Wypracowanie standardu obsługi i działań powodujących pozytywne reakcje i entuzjazm klienta.

MODUŁ 6: JAK STAĆ SIĘ PARTNEREM PIERWSZEGO WYBORU?
Od obsługi klienta przez współpracę z klientem po bycie partnerem pierwszego wyboru

  • Kiedy ludzie stają się  szanowanym doradcą?
  • Jakie są zasady budowania pozycji doradcy i eksperta w oczach klienta?
  • Jak angażować pracowników, jako najlepszych ambasadorów marki?
  • Indywidualny plan rozwojowy z opracowaniem najbardziej dopasowanych rozwiązań obsługi i współpracy z klientami, z uwzględnieniem realizacji celów firmy i celów na swoim stanowisku

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

By zapewnić Państwu możliwość szczegółowego poznania poruszanych zagadnień zaplanowaliśmy:

  • Liczne case study, które umożliwią wizualizację rozwiązań
    i zdobycie praktycznej wiedzy.
  • Ciekawe i inspirujące przykłady.
  • Praktyczne rozwiązania problemów.

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu:

Magdalena Modzelewska-Kaczmarczyk
Kierownik Projektu I Koordynator Szkoleń Wewnętrznych

tel.: 22 696 80 22
e-mail: m.kaczmarczyk@langas.pl

Eksperci:

Monika Nowaczewska


    • Ekspert w obszarze marketingu, sprzedaży, relacji biznesowych, specjalizuje się w opracowywaniu strategii obsługi klienta i podnoszeniu efektywności i jakości procesów obsługi klienta biznesowego oraz wsparcia sprzedaży.
    • Trener umiejętności efektywnej komunikacji i interpersonalnych. Doświadczony menedżer i doradca biznesowy w zakresie obsługi klienta B2B i B2C, marketingu, sprzedaży, public relations i rozwoju biznesu, w środowisku międzynarodowym.
    • Doświadczenie zdobywała m.in. w:  McCann-Erickson,  L’Oreal, Nestle, Coca-Cola, Danone, Orange Polska, Dyrektor Marketingu Inteligo w PKO Banku Polskim. Projekty edukacyjne ealizowałą m.in. dla:  Raiffeisen Polbank, Ferrero, DLA Piper, Grey Group Poland, Dentsu Aegis Network, AMS, Lux Med, Pepco, ZenithOptimedia, ArtGroup, VML, V&P, Lidl Polska, Allegro.

Cena:

zgłoszenie do 06.01.2017 - 1 670 PLN PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.01.2017 - 1 870 PLN PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla firm
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

*Cena nie zawiera noclegów

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffnera 59
dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:

2-osobowym 150 PLN netto +  23% VAT
1-osobowy 240 PLN netto + 23% VAT

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone