Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i PrawoProfesjonalna sekretarka/asystentkaPrawoSzkolenia wyjazdowe

Certyfikowany Dyrektor Administracyjny

Zarządzanie i kontrola zakupów oraz budżetu, kluczowe umowy oraz regulacje bezpieczeństwa, wewnętrzna dokumentacja, odpowiedzialność

05-06.07.2016
Warszawa, ADN Centrum Konf., Atrium Tower Al. Jana Pawła II 25,9p.

Korzyści:

Cel / misja  szkolenia:

Przekazanie najefektywniejszych praktyk rynkowych w zakresie pracy działów administracji w zakresie:

  • nadzorowania procesów zakupowych i współpracy z dostawcami,
  • optymalizacji kosztów administracyjnych organizacji,
  • Sprawne zarzadzaniem procesami dokumentacyjnymi i budżetowaniem kosztów.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jak nadzorować przepływ kluczowych dokumentów w firmie?
  • Jak tworzyć i wprowadzać zmiany w regulacjach wewnętrznych?
  • Jak zażądać procesem współpracy z dostawcami?
  • Jak tworzyć politykę zakupową działu administracji?
  • Jakich taktyk używać we współpracy  z dostawcami monopolistami?
  • Jakie zapisy wprowadzać do umów z podwykonawcami aby zabezpieczyć wykonanie usług?
  • W jaki sposób dbać o bezpieczeństwo dokumentów firmowych?
  • Jak w prosty sposób budżetować i optymalizować wydatki związane z obsługa administracyjną?

Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Anna Chmielewska

Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 22
a.chmielewska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – REGULAMINY, OBIEG I UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW, OCHRONA INTERESÓW I ZABEZPIECZANIE UMÓW DZIAŁU ADMINISTRACJI
ekspert: mec. Piotr Fojtik

TWORZENIE REGULAMINÓW, ROZPORZĄDZEŃ, POLECEŃ, OBIEG DOKUMENTÓW W FIRMIE

Jak doskonalić kwestie związane z regulacjami wewnętrznymi?

  • Jak konstruować i wprowadzać zmiany do regulaminów wewnętrznych firmy?
  • Jakie regulacje wewnętrzne wdrażać, aby wzmocnić bezpieczeństwo: informacji, dokumentów, tajemnicy firmy?
  • W jakich sprawach i w jakiej formie wydawane są polecenia? 
  • Egzekwowanie rozporządzeń firmowych 
  • Wprowadzanie zmian do rozporządzeń wewnętrznych
  • Zasady postępowanie z dokumentacją w firmie, obieg wewnętrzny i zewnętrzny
  • CASE STUDY: zapisy w regulacjach wewnętrznych

UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW – SWOBODA UDOSTĘPNIANIA ORAZ OGRANICZENIA
W jaki sposób dbać o bezpieczeństwo dokumentów firmowych?

  • W ramach danej jednostki organizacyjnej (pomiędzy poszczególnymi działami)
  • Na zewnątrz jednostki organizacyjnej zgodnie z jej wolą
  • Na zewnątrz jednostki organizacyjnej wskutek przymusu prawnego
  • Przepisy prawa wskazujące, kto może a kto nie może mieć dostępu do dokumentacji
  • CASE STUDY: przekroczenie uprawnień w zakresie udostępniania dokumentacji

OCHRONA INTERESÓW ORGANIZACJI NA ETAPIE NEGOCJACJI UMOWY ZAKUPU/DOSTAWY
W jaki sposób chronić umowy z dostawcami usług/produktów?

  • Konstrukcja treści zapytania ofertowego
  • Treść oferty a, odpowiedź na ofertę
  • Obowiązki sprzedającego i kupującego
  • CASE STUDY: analiza procesu i procedury ofertowania

RODZAJ UMÓW ZAWIERANYCH PRZEZ DZIAŁ ADMINISTRACYJNY
Jakie typy umów stosować i jakie zapisy wykorzystywać, a jakich unikać?

  • Ryzyko związane z konstrukcją umów
  • Standardy umów w procesie zakupu, a formalizacja zasad współpracy z dostawcą
  • Umowa na dostawę jednorazową, umowy ramowe, umowy na wyłączność
  • Umowy partnerskie, ogólne warunki dostawy i zakupu
  • Gestia transportowa i ubezpieczeniowa
  • CASE STUDY: analiza typów umów

ZABEZPIECZANIE UMOWY ZAKUPU/DOSTAWY OD STRONY JEJ ROZLICZENIA I WYKONANIA
W jaki sposób zadbać o sprawą i zgodną z zamówieniem realizację umów z podwykonawcami?

  • Rodzaje zabezpieczeń w umowach zakupu i dostawy
  • Miejsce wykonania i terminy w umowach zakupu/dostawy
  • Kontrola realizacji umów dostawy
  • CASE STUDY: warunki umowy, a jej realizacja i wykonanie – błędy i rozwiązania prawne

DZIEŃ II - POLITYKA ZAKUPOWA, KATEGORYZACJA ZAKUPÓW, WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI I OPTYMALIZACJA KOSZTÓW ADMINISTRACYJNYCH
ekspert:  dr Marek Kasperek
 

POLITYKA ZAKUPOWA DZIAŁU ADMINISTRACJI
Jak tworzyć politykę zakupową w dziale?

  • Sporządzenie planu zakupów
  • Dostawca monopolista – polityka postępowania
  • Składanie zamówień z perspektywy działu administracji
  • Sporządzanie ofert i wysyłanie ich do potencjalnych dostawców 
  • Zmowa dostawców
  • Wstępna selekcja ofert
  • ĆWICZENIA: analiza polityki zakupowej

DZIAŁANIA LOGISTYCZNE I OPTYMALIZACYJNE DZIAŁU ADMINISTRACJI W ZARZĄDZANIU PROCESEM ZAKUPÓW
Jak zarządzać i prowadzić logistykę zakupów w dziale administracji?

  • Logistyka w działaniu zespołu administracji jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa
  • Outsourcing usług w funkcjonowaniu działu administracji
  • Dobór i angażowanie wyspecjalizowanych firm zewnętrznych (obniżanie kosztów zarządzania kontraktem, optymalizacja kosztów obsługi) 
  • Kategoryzacja zakupów – wyznaczenie ważności zakupów

DZIAŁ ADMINISTRACJI W KONTAKTACH Z DOSTAWCAMI
W jaki sposób budować i prowadzić współpracę z dostawcami?

  • Sposoby ustalania cen przez dostawców
  • Zakupy środków trwałych i kryterium Total Cost of Ownership
  • Pojęcie i identyfikacja kosztów zakupów
  • Prognozowanie zachowań dostawców
  • Ocena i kryteria wyboru dostawców
  • Wybór sposobu współpracy z dostawcą w zależności od priorytetu zakupu
  • ĆWICZENIA: wybór dostawcy

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI ZAKUPÓW I REDUKCJA KOSZTÓW ZAKUPÓW DZIAŁU ADMINISTRACJI
W jaki sposób optymalizować wydatki związane z zakupami do firmy?

  • Konflikty kosztowe, kalkulacja kosztów zakupów
  • Identyfikacja i obniżka kosztów zakupów
  • Trwała optymalizacja kosztów zakupów i jej wdrożenie
  • ĆWICZENIA: kosztorysowanie zakupów

Metody:

Szkolenie ma charakter wykładowy połączony z dyskusjami grupowymi, ćwiczeniami, analizą dokumentów i zapisów kluczowych w funkcjonowaniu działów administracji.

Szkolenie kierujemy do:

  • Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
  • Specjalistów i pracowników działów administracji i organizacji
  • Osób odpowiedzialnych za koordynowanie biura administracji

Eksperci:

mec. Piotr Fojtik


    • Członek Izby Adwokackiej w Krakowie, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji UJ, Noble Manhattan Coaching,
    • Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (współpraca z Regionalnym Ośrodkiem Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Krakowie), Wykładowca i ekspert w licznych instytucjach szkoleniowych (szkolenia i konsultacje m.in. dla Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz wielu spółek giełdowych), Członek Trinity Capital Business Network, Wykładowca Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie.

dr Marek Kasperek



  • Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych. Pracownik Katedry Logistyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej w Katowicach
  • Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki. Stażysta brytyjskich przedsiębiorstw w ramach programu TEMPUS
  • Autor licznych opracowań z zakresu logistyki, redukcji kosztów oraz zarządzania projektem. Zaangażowany w realizację programu Tempus (1995-1998). Od 2000 Ekspert w Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Podlaskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Doświadczony trener i twórca szkoleń
  • Autor ponad 90 artykułów 5 książek i współautor 3 poradników. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych
  • Wykładowca w Katedrze Logistyki SGH.

Cena:

zgłoszenie do 21.06.2016 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 22.06.2016 - 1 870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów

Jeśli korzystasz z OFERTY JUBILEUSZOWEJ wpisz na formularzu zgłoszeniowym hasło „2 za 1”  

*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują,  obowiązuje cena  1870 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone