Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Zakupy

nowosć

II FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

Sourcing, zakupy innowacji, procurement engineering, strategie dla kategorii, kaizen w zakupach

29-30.03.2017
Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina Warsaw*****, ul. Kościelna 12

Korzyści:

Czy wiesz, że ponad 80% średnich i dużych firm w Europie kupuje przypadkowo lub w oparciu o nielogiczne przesłanki biznesowe, przyznając się do istnienia „niedziałających” strategii i procedur zakupowych. Profesjonalne zarządzanie wiedzą zakupową staje się obecnie bronią strategiczną, która daje przewagę nad innymi uczestnikami gry rynkowej. Do najlepszych zarządców należą: Walmart, Toyota, Apple, Samsung,  Tesla.

Zapraszamy do udziału w II Forum Menedżerów Zakupów. Podczas tego spotkania przedstawiciele takich firmy jak: ING Bank Śląski, Provident, Bank Millenium, Nowy Styl Group, Grupa Lotos, DeLaval, Profitia, Tauron Polska Energia, PKN Orlen, Lean Action, Orange Polska, Bunge Polska, Medicover, podzielą się z Państwem procesami zakupowymi i innowacjami w obszarze zakupów, które w największym stopniu przekładają się na zyski dla organizacji.

PODCZAS FORUM M.IN.:

  • Poznasz praktyki tworzenia własnej struktury sourcingu.
  • Dowiesz się, jakie są taktyki negocjacji z silniejszym dostawcą.
  • Poznasz metody wykorzystywania Procurement Engineering w firmie.
  • Usłyszysz o efektywnych konsolidacjach zakupów w rozproszonej   organizacji.
  • Poznasz najnowsze trendy zakupowe w Polsce i w najbardziej     zaawansowanych technologicznie krajach.
  • Poznasz case studie tworzenia innowacyjnych strategii zakupowych.
  • Dowiesz się jak firmy kupują innowacje.
  • Dowiesz się jak tworzyć strategie zakupowe dla kategorii.

Dlaczego organizujemy Forum Menedżerów Zakupów?

  • Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
  • Inspirujemy  do  poszukiwania nowych rozwiązań
  • Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzania procesami zakupowymi, zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum, zapraszamy Państwa na „cocktail reception”. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń i efektywnego networkingu.

Zapraszamy do udziału w Forum i zachęcamy do rezerwacji miejsc.


Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl    

Program:

DZIEŃ I – 29 marca 2017 r.

09.30-10.00 powitalna kawa, rejestracja


10.00-11.30  JAK TWORZYĆ WŁAŚCIWĄ STRUKTURĘ SOURCINGU?


CZY WARTO BUDOWAĆ STRATEGIE ZAKUPOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE?

  • Jak właściwie skategoryzować zakupy?
  • Podstawowe dokumenty w zakupach
  • Strategia zakupowa - pomoc czy przeszkoda w realizacji zakupów?
  • Kto buduje strategię?
  • Zawartość strategii zakupów
  • Narzędzia wykorzystywane w strategii
  • Jak tworzyć właściwą strukturę sourcingu

dr Marek Kasperek - Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych

11.30 – 11.45 przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń
11.45– 12.15 NEGOCJACJE ZE STRATEGICZNYMI DOSTAWCAMI

JAK NEGOCJOWAć Z SILNIEJSZYM DOSTAWCĄ ? – NA PRZYKŁADZIE NEGOCJACJI Z  POTENTATEM  CHEMICZNYM

  • Podział dostawców – jaki dostawca jest „strategiczny”?
  • Jak ocenić balans siły?
  • Jak się przygotować do rozmów?
  • Co robić gdy dostawca mówi „take it or leave it”?
  • Na jakie pułapki się przygotować?

Łukasz Kosmala – Manager i praktyk zakupów strategicznych, DeLaval

12.15 – 13.00  CENTRALIZACJA ZAKUPÓW VS. ZAKUPY  LOKALNE

Monika Bis, Dyrektor Działu Centralnych Zakupów i Administracji, Medicover

13.00 – 14.00 Lunch
14.00 – 15.00 PANEL DYSKUSYJNY

PLANOWANIE W ZAKUPACH I RELACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM INICJATOREM PROCESU ZAKUPOWEGO

Moderator panelu: dr Marek Kasperek
Uczestnicy panelu:
Maria Lasek, Dyrektor Zakupów,  Nowy Styl Group
Agata Kulikowska, Menedżer Kategorii zakupowych, TAURON Polska Energia S.A
Monika Bis, Dyrektor Działów Centralnych Zakupów i Administracji, Medicover

15.00 – 15.15 przerwa  na kawę oraz wymianę doświadczeń
15.15 – 16.00 PROCUREMENT ENGINEERING W ZAKUPACH SIECIOWYCH

  • Orange Światłowód i technologia FTTH
  • Czym jest Procurement Engineering ?
  • Wykorzystanie Procurement Engineering w praktyce
  • Co można zyskać dzięki zastosowaniu Procurement Engineering?

Krzysztof Rusin, Kierownik Projektów, Orange Polska S.A.
Marek Szymanowski, Kierownik Projektów, Orange Polska S.A.

16.00 – 16.45 KONSOLIDACJA ZAKUPÓW W ROZPROSZONEJ ORGANIZACJI
W OPARCIU O STRATEGIE ZAKUPOWE Z ZASTOSOWANIEM DŻWIGNI OPTYMALIZACYJNYCH


JAK OSIĄGNĄĆ EFEKT SKALI W KONSOLIDACJI POPYTU W RAMACH DANEJ KATEGORII ZAKUPOWEJ?

  • Wypracowanie podstawy prawnej do prowadzenia zakupów skonsolidowanych w imieniu i na rzecz innych podmiotów
  • Mocne i słabe strony konsolidacji
  • Wzmocnienie efektu skali dzięki zastosowaniu strategii zakupowej z zastosowaniem dźwigni optymalizacyjnych

Agata Kulikowska– Menedżer Kategorii zakupowych, TAURON Polska Energia S.A

16.45 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

Coctail Reception


DZIEŃ II – 30 marca 2017 r.


09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja
09.30- 10.15 OUTSOURCING ZAKUPÓW

JAKIE ,,PANUJĄ” TRENDY W OBSZARZE OUTSOURCINGU ZAKUPÓW?

  • Jakie oczekiwania mają współcześni menedżerowie?
  • Jakie są korzyści i ryzyka związane ze zmianą?
  • Najlepsze praktyki

Grzegorz Kowalik, Dyrektor  Zakupów, Generali

10.15 – 11.30  DOJRZAŁOŚĆ BIZNESOWA W ZAKUPACH - CZYLI KUPOWAĆ DOBRZE, A NIE TANIO
JEDNA NOWOCZESNA INŻYNIERIA - ZAKUPY TRANSFORMACYJNE I 3 TAKTYKI NEGOCJACYJNE

Zakupy to istotny obszar działalności każdej firmy. Celem firmy jest zysk, a nie niskie ceny. Mimo to, Europa dalej ,, choruje" na ,,ccc". Z czego to wynika? Odpowiedź na to pytanie nie rozwiązuje problemu ,, wyciskania ceny z Klienta". Jest jednak koniecznym początkiem. Po zrozumieniu tego problemu przyjdzie czas na kolejny krok: ,, Co zrobić, aby potrafić kupować dobrze a nie tanio, czyli jak nie być destruktorem swojej własnej firmy?".
Poznamy inżynierię Zakupów Transformacyjnych - których podstawą jest główne założenie zawodowych zakupów w gospodarkach wysoce konkurencyjnych:,, Pamiętaj, aby zawsze chwalić to, co kupujesz!" A następnie dodajmy 3 rzeczywiście skuteczne techniki negocjacyjne, dzięki którym przedstawiciel Działu Zakupów pozbędzie się kilku częstych wyzwań swojej codzienności.

Krzysztof Sarnecki - wychowany w Stanach Zjednoczonych, od 10 lat jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce i charyzmatyczny public speaker - podzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym w czasie ponad tysiąca międzynarodowych i krajowych procesów negocjacyjnych, za które był odpowiedzialny. Zapnij pasy bezpieczeństwa i ....przygotuj się na konkretny krok w rozwoju swoich kompetencji!

11.30 – 11.45 przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń
11.45 – 12.30  ZAKUPY INNOWACJI

Łukasz Świderski, Dyrektor, Biuro Zakupów Inwestycyjnych, PKN Orlen S.A.

12.30 – 13.15 DR MARTA ZBUCKA

13.15 – 14.00 Lunch
14.00 – 14.45 STRATEGIE ZAKUPOWE W PRAKTYCE
DLACZEGO WARTO JE TWORZYĆ? JAK ZAANGAŻOWAĆ W ICH
PRZYGOTOWANIE BIZNES? CO ZAWIERAJĄ I JAKIE EFEKTY PRZYNOSZĄ?

  • Rola biznesu i zakupów w długoterminowym planowaniu zarządzania kategorią
  • „Spis treści”  -  elementy strategii
  • Dlaczego warto je opracowywać i wdrażać
  • Jak motywować do ich skutecznego wdrażania?
  • Główne wyzwania w przygotowaniu i sposoby wyjścia im naprzeciw
  • Przykłady udanych wdrożeń
  • Przykłady innowacji zakupowych ujętych w strategiach - kreatywne podejście przy bliskiej współpracy zakupów i biznesu

Łukasz Mazurowski, Założyciel i Partner Zarządzający, Profitia Management Consultants

14.45 – 15.30 PANEL DYSKUSYJNY


STRATEGIE ZAKUPOWE DLA KATEGORII - CZYM SĄ, JAK I DLACZEGO WARTO JE TWORZYĆ I WDRAŻAĆ?

Moderator panelu: Łukasz Mazurowski

Uczestnicy panelu:
dr Marta Zbucka , Dyrektor ds. Zakupów, Grupa Lotos
Łukasz Świderski, Dyrektor, Biuro Zakupów Inwestycyjnych, PKN Orlen S.A.
Jan Stasiak, Krajowy Dyrektor ds. Zakupów,  Bunge Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Kowalik , Dyrektor, Bank Millenium

15.30 – 16.15 KAIZEN W ZAKUPACH

JAK KROK PO KROKU USPRAWNIAĆ DZIAŁ ZAKUPÓW?

  • Zasady Kaizen w praktyce menedżera zakupowego
  • Jak skutecznie usprawniać procesy zakupowe?
  • Skrócenie procesu zakupowego o 5%

Michał Wolak , Prezes Zarządu, Lean Action

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Metody:

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzania procesami zakupowymi, zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę  w zakresie procesu zakupów
  • Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
  • Kierowników Operacji Logistycznych
  • Konsultantów ds. Zakupów

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ POŚWIĘCONYCH ZAKUPOM:

„Trzeci lub czwarty raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez Langa Group – jest to kolejny raz, kiedy organizator nie zawiódł. Zakres szkolenia i dobór prelegentów to strzał w dziesiątkę”  - Ewa Skura, KGHM Polska Miedź S.A.
„Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów”  - Paulina Kinal, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
„Ciekawa baza prawna, ekspert (Pani Anna) o bardzo interesującym doświadczeniu” - Magdalena Słomska,
Office Manager,  EQT Partners Sp. z o.o.
„Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane, ogólna ocena ekspertów prowadzących szkolenie celująca. Wiedza przekazana w bardzo przystępny i ciekawy sposób” - Joanna Stawska, DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych Sp. z o.o.
„Zakres tematyczny bardzo przydatny, prowadzenie na bardzo wysokim poziomie” - Ewelina Gajduszewska, Asystent Zarządu, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
„Bardzo profesjonalni wykładowy potrafiący połączyć teorię z praktyką oraz wytworzyć miłą atmosferę szkolenia” - Katarzyna Nakrewicz,
WINKELMANN Sp. z o.o

Cena:

zgłoszenie do 28.02.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.03.2017 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone