Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Zakupy

nowosć

III FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

Inspiracje - Praktyki - Innowacje

21-22.03.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Czy wiesz, że funkcja zakupowa wpływa średnio na 60% wartości wydatków?  Jak podkreśla KPMG większość organizacji podsumowuje, że mniej niż 75% ich wydatków (poza sektorem handlu detalicznego) ma pokrycie w zawartych umowach. Profesjonalne zarządzanie zakupami w Polsce zaczęło być postrzegane jako proces, który rozpoczyna się w momencie zapotrzebowania, a strategie wykorzystywane w zarządzaniu nim stanowią narzędzie profesjonalizujące ten obszar.

Jeśli chcesz porównać wydajność swojego działu zakupów z najlepszymi na rynku, weź udział w tym wydarzeniu.

Zapraszamy do udziału w III Forum Menedżerów Zakupów. Podczas tego
spotkania przedstawiciele takich firmy jak: Grupa Lotos, Roche Polska, Profitia, Ringo Solutions, Legal Partner,  Goodman, Enea Centrum, podzielą się z Państwem procesami zakupowymi i innowacjami w obszarze zakupów, które w największym stopniu przekładają się na zyski dla organizacji.

BIORĄC UDZIAŁ W TEJ EDYCJI FORUM:

  • Poznasz nowe strategie zakupowe
  • Wzmocnisz swoje kompetencje zakupowe
  • Ocenisz poziom efektywności i wydajności swojego działu
  • Przyczynisz się do znacznych oszczędności w swojej organizacji
  • Wprowadzisz efektywne rozwiązania w swoim dziale
  • Zmniejszysz zakłócenia przy współpracy z dostawcami i w ramach łańcucha dostaw

Dlaczego organizujemy Forum Menedżerów Zakupów?

  • Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
  • Inspirujemy  do  poszukiwania nowych rozwiązań
  • Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzania procesami zakupowymi, zaproponujemy najnowsze,
ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

Zapraszamy do udziału w Forum i zachęcamy do rezerwacji miejsc.

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 21 marca 2018 r.

09.30-10.00 powitalna kawa, rejestracja

10.00-10.45  ORGANIZACJA OCENY DOSTAWCÓW - KONIECZNOŚĆ CZY FANABERIA W ZAKUPACH?

  • Czy i dlaczego oceniać dostawców?
  • Jak oceniać dostawców? - procedura zakupowa
  • Których dostawców oceniać? - wybór dostawcy i częstotliwości oceny dostawcy
  • Narzędzia oceny dostawców - czy wystarczy OTIF czy potrzebujemy bardziej wyrafinowanych narzędzi?
  • Ocena a kwalifikacja - lista kwalifikowanych dostawców

dr Marek Kasperek - Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych
 
10.45 - 11.30 NIE NEGOCJUJ! CZYLI NAJWIĘKSZE BŁĘDY STRATEGICZNEGO DZIAŁU ZAKUPÓW W DRODZE DO ZWIĘKSZENIA WARTOŚCI FIRMY

  • W jaki sposób zakupy mogą zwiększać wartość firmy
  • Dlaczego nie musisz negocjować z dostawcami
  • Wykorzystanie zasobów dostawców do pracy dla nas - czyli dostawca na etacie

JACEK JARMUSZCZAK - Global Category Manager, Danfoss.

11.30 - 11.45 kwadrans towarzyski

11.45– 12.30 JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z DOSTAWCAMI ABY JAK NAJLEPIEJ WYKORZYSTAĆ ICH INNOWACYJNOŚĆ DO SWOJEJ ORGANIZACJI

  • Dlaczego warto?
  • Case study – jak to zrobić?
  • Wyzwanie dla organizacji, ocena ze strony dostawcy

dr Marta Zbucka , Dyrektor ds. Zakupów, Grupa Lotos

12.30 – 13.15 Power Speech

dr Paweł Fortuna – Psycholog wędrowny, doradca, badacz, trener biznesu, autor książek naukowych

13.15 – 14.15 Lunch

14.15 – 15.00 PANEL DYSKUSYJNY

JAK UZYSKAĆ GWARANCJĘ STABILNEJ WSPÓŁPRACY I KONKURENCYJNOSCI POPRZEZ BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI Z DOSTAWCAMI?

Moderator panelu: dr Marek Kasperek - Doktor zarządzania, specjalista w zakresie zakupów, systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych

Uczestnicy panelu:
Olga Białecka-Dobosz, Dyrektor ds. zakupów Projekt Żerań w Polimex-Energetyka Sp z o.o.
Renata Szymankiewicz,
Head of Strategic Procurement Poland, Sivantos Sp. z o.o.

15.00 – 15.45 W ROLI GŁÓWNEJ: NEGOCJATOR

  • Dlaczego techniki negocjacyjne czasami działają a czasami nie?
  • Co sprawia, że niektórzy negocjatorzy w swoich zawodowych rolach (np. kupca) osiągają zasadniczo lepsze wyniki niż pozostali.
  • Co kluczowo wspiera a co sabotuje Twój negocjacyjny wynik?

O unikalnej autorskiej metodzie budowania zawodowej roli negocjatora, łączącej aspekty analizy transakcyjnej, technik i gier negocjacyjnych oraz technik aktorskich - pozostając sobą zbuduj zawodową rolę wspierającą Cię w zawodowym środowisku.

Dawid Marecki – doradca, menedżer, praktyk sprzedaży


15.45 – 16.00 kwadrans towarzyski

16.00 - 16.45 RYZYKA W ZAKUPACH

  • Identyfikacja ryzyk
  • Gdzie jestem i co robić?
  • Podejście do ryzyka w SRM

KONRAD MALMON – Serial Buyer w Faurecia Decorations Legnica

16.45 – 17.30 STRATEGICZNA ROLA PROCEDUR ZAKUPOWYCH JAKO NARZĘDZI ZARZĄDZANIA ORGANIZACJ

  •     Procedury zakupowe jako narzędzia budowania przewagi konkurencyjne
  •    Procedury zakupowe jako stymulant zmian i kierunków w organizacji oraz otoczeniu biznesowym
  •    Formalnoprawne elementy generujące zmianę

TOMASZ GAŁECKI – radca prawny, współpracownik, Legal Partner

17.30  ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI
UROCZYSTY KOKTAJL -
będzie doskonalą okazją do kontynuacji rozmowy i wzajemnej wymiany spostrzeżeń

DZIEŃ II – 22 marca 2018 r.

09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja

09.30- 10.15  MONITOROWAĆ…MIERZYĆ…ZARZĄDZAĆ W PROCESACH ZAKUPOWYCH

  • Czy i co monitorujemy…?
  • Może mierzymy…?
  • Czy zarządzamy procesem czy proces zarządza nami…?

Tomasz Ćwiek, Dyrektor Departamentu Zakupów, Enea Centrum Sp. z o.o.

10.15 – 11.00  WSPÓŁPRACA Z PARTNEREM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM

  • dentyfikacja partnera biznesowego (rodzaje)
  • Mapowanie partnerów biznesowych
  • Strategie budowania relacji i zarządzania partnerem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Best practice we współpracy z partnerem wewnętrznym i zewnętrznym

Grzegorz Olechniewicz, Ekspert w dziedzinie strategii i negocjacji zakupowych

11.00 – 11.15 kwadrans towarzyski

11.15 – 12.00  CSR W ŁAŃCUCHU DOSTAW I PARTNERSTWIE BIZNESOWYM

  • Czy dostawcy podejmują działania CSR?
  • Co o tym decyduje?
  • Czy relacje klient – dostawca mają tu znaczenie?

Agnieszka Roszczyk, Head of Procurement, Roche Polska Sp. zo.o.

12.00 – 12.45  GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE? IDENTYFIKACJA KOSZTU CAŁKOWITEGO JAKO JEDEN
Z CZYNNIKÓW SUKCESU DZIAŁU ZAKUPÓW

  • cena vs. koszt – jak spełnić oczekiwania właścicieli firmy / budżetu?
  • TCO jako miara skuteczności i narzędzie promocji nowoczesnego Działu Zakupów
  • kiedy podejście TCO ma sens i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?

Mateusz Argasiński, Regional Category Manager – Secondary & Tertiary Packaging Asahi Breweries Europe Ltd.

12.45 – 13.00 kwadrans towarzyski

13.00 – 13.45  DLACZEGO NIE POTRZEBUJEMY NEGOCJACJI W TZW. ,,ZAKUPACH"

  • Geneza Kupiectwa
  • Przewaga konkurencyjna po stronie zakupów
  • Przykłady zaawansowanych organizacji zakupowych

DANIEL TYMOSZUK, Senior Sourcing Consultant, Absolute Advantage Partners

13.45 – 14.30 Lunch

14.30 – 15.30  PANEL DYSKUSYJNY
KUPIEC 2.0 – NARZĘDZIA I TECHNOLOGIE Z KTÓRYCH KORZYSTA SKUTECZNY ZAKUPOWIEC

Moderator panelu:
Łukasz Mazurowski - Założyciel i Partner Zarządzający, PROFITIA Management Consultants

Uczestnicy panelu:
Grzegorz Olechniewicz, Ekspert w dziedzinie strategii i negocjacji zakupowych
Dr Maciej Gawlik, Partner Zarządzający Scaliner Sp. z o.o.
Grzegorz Klimarczyk, Prezes Zarządu, Open Nexus

15.30  ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Metody:

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę  w zakresie procesu zakupów
  • Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
  • Kierowników Operacji Logistycznych
  • Konsultantów ds. Zakupów

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ POŚWIĘCONYCH ZAKUPOM:

„Trzeci lub czwarty raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez Langa Group – jest to kolejny raz, kiedy organizator nie zawiódł. Zakres szkolenia i dobór prelegentów to strzał w dziesiątkę”  - Ewa Skura, KGHM Polska Miedź S.A.
„Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów”  - Paulina Kinal, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
„Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane, ogólna ocena ekspertów prowadzących szkolenie celująca. Wiedza przekazana w bardzo przystępny i ciekawy sposób” - Joanna Stawska, DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych Sp. z o.o.
„Zakres tematyczny bardzo przydatny, prowadzenie na bardzo wysokim poziomie” - Ewelina Gajduszewska, Asystent Zarządu, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
„Bardzo profesjonalni wykładowy potrafiący połączyć teorię z praktyką oraz wytworzyć miłą atmosferę szkolenia” - Katarzyna Nakrewicz, 
WINKELMANN Sp. z o.o

Eksperci:

III FORUM MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

Cena:

zgłoszenie do 28.02.2018 - 1 870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.03.2018 - 2 170 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów

UWAGA : liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

PROGRAM PROMOCYJNY (nie łączymy promocji)

A. 5 % zniżki dla 2 osób
B. 10% zniżki dla 3 osób
C. 15 % zniżki dla minimum 4 osób
D. 20% zniżki dla minimum 5 osób

DODATKOWE INFORMACJE: tel.: (22) 696 80 20


Aby skorzystać z programu, należy wpisać wybrany  jeden symbol, powyżej ramki, we wskazanym miejscu - w innym wypadku program promocyjny nie będzie uwzględniany
.

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8


Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone