Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

PROWADZENIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY

Jak przyciągnąć, wypracowywać regularne wyniki, utrzymać, inspirować, wspierać handlowców i wskakiwać na wyższy poziom?

18.06.2018
Warszawa, Centrum Konf. Golden Floor, Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a

Korzyści:

Dlaczego handlowcy mieliby chcieć pracować w Twoim zespole? Zastanawiałeś się co masz im do zaoferowana jako menedżer sprzedaży? O ile mogą się rozwinąć i realizować własne cele pracując właśnie z Tobą? Prowadzenie zespołu sprzedażowego to umiejętność wymagająca ciągłego zaangażowania, pro-aktywności, uważności, a także profesjonalnych kompetencji opartych na regularnym planowaniu pracy handlowców, wyznaczaniu celów, monitorowaniu ich pracy, rozliczaniu, wspieraniu i przede wszystkim inspirowaniu  do nieustannego rozwoju.

Zapraszamy na warsztat, będący pigułką praktyk prowadzenia krok po kroku zespołu sprzedażowego. Podczas szkolenia poznasz zasady planowania pracy zespołu, wyznaczania celów, raportowania, monitorowania wyników w taki sposób, aby wspierać zespół w osiąganiu pożądanych wyników sprzedażowych i wypracowywać wartość dodaną dla organizacji.

Dlaczego to szkolenie jest dla Ciebie:

  • Dowiesz się jak wyznaczyć cele sprzedaży?
  • Poznasz techniki poprawiające dynamikę osiągania celów w zespole
  • Dowiesz się jak skutecznie wykorzystać dynamikę rozproszonego zespołu?
  • Poznasz kluczowe mierniki raportowania
  • Dowiesz się jak wdrożyć systemy monitorowania sprzedaży, aby nie zabić sprzedaży tabelkami?
  • Dowiesz się dlaczego menedżer, który nie motywuje jest skuteczniejszy?
  • Dowiesz się jak pracować pod presją czasu przy wykorzystaniu - 1 minute coaching

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu

a.chmielewska@langas.pl

Program:

8.30- 09.00 Rejestracja i powitalna kawa
09.00 Rozpoczęcie szkolenia

STRATEGICZNE DZIAŁANIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
Kluczowe zadania menedżera sprzedaży  i wyznaczenie obszarów rozwojowych

  • Dlaczego handlowcy  mają chcieć z Tobą pracować?
  • W których obszarach działania twojego zespołuchcesz Tworzyć największa wartość dodaną dla organizacji?
  • Jak skutecznie zaplanować strategię oraz wyznaczyć cele sprzedaży?
  • Prospecting - czyli określanie szans sprzedaży i potencjału klientów
  • Jak zorganizować pracę zespołu, aby osiągnąć zamierzone wyniki?
  • Planowanie oceny rezultatów pracy zespołu
  • Motywować czy nie?  Filozofia pracy menedżera sprzedaży
  • Jak praktycznie przygotować rekrutację i szkolenie zespołu?
  • Nowoczesne sposoby zarządzania sobą w czasie
  • Co musze zmienić aby wzmocnić rezultaty zespołu – obszary rozwojowe menedżera sprzedaży.

BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻY
Jak wpływać na mechanizmy decydujące o sukcesie Twojego zespołu?

  • Plan pracy z handlowcem, plan pracy z zespołem
  • Jak wykorzystać predyspozycje Twoich pracowników do zbudowania efektywnego zespołu sprzedażowego?
  • Techniki poprawiające dynamikę rozwoju zespołu
  • 6 czynników sukcesu zespołu sprzedaży
  • Sprzedażowe przywództwo - rola typu przywództwa

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPOROSZONYM
Narzędzia pozwalające wykorzystać oryginalność zespołu rozproszonego

  • Jak wygląda rozproszona struktura zespołu i jak ją skutecznie wykorzystać?
  • Poszukiwanie lokalnego lidera
  • Budowanie świadomości i poprawa komunikacji
  • Efektywna komunikacja na różnych poziomach
  • Nowoczesne technologie wspomagające "czucie biznesu"
  • Odpowiedzialność sprzedawców - budowanie zaufania 

KLUCZOWE KRYTERIA OCENY SPRZEDAWÓW
Efektywne poziomy kontaktu z klientem

  • Opracowanie systemu monitorowania pracy
  • Regularna ocena  -  jak zbudować proces?
  • Systemy monitorowania sprzedaży - jak nie zabić sprzedaży tabelkami?
  • Jaki rodzaj kontaktu z klientem wybrać: podstawowy, reaktywny, aktywny-, jednorazowy, proaktywny regularny czy partnerski?

SYSTEM RAPORTOWANIA SPRZEDAŻY
Narzędzia raportowania oraz uwolnienie potencjału sprzedaży poprzez wyciągnięcie maksymalnych korzyści i ograniczenie danych nieistotnych

  • Jakie przyjąć mierniki raportowania?
  • Jaki system raportowania pasuje do Twojej baraży i stylu pracy?
  • CRM i gromadzenie danych
  • Dylemat narzędzia vs. czas na sprzedaż - jak nie dać się wkręcić w pułapkę biurokracji?
  • Dane zewnętrzne i wewnętrzne
  • Skuteczne zarządzanie relacją z klientem – dobre praktyki w zakresie postępowania z klientami
  • Analizowanie wyników
  • Plan działań i ich wdrożenie

EFEKTYWNE SPOTKANIA HANDLOWE
Prowadzenie skutecznych spotkań handlowych, budowanie dynamiki i włączanie członków zespołu

  • Plan spotkań, regularność, samoocena, wyznaczanie obszarów rozwojowych z menedżerem, fakty i wsparcie menedżerskie.
  • Jaki rodzaj spotkania wybrać, aby osiągnąć zamierzony cel?
  • Uruchamianie zaangażowania sprzedawców, czyli nie daj im się zanudzić
  • Kreatywne techniki pobudzania sprzedaży
  • Integrowanie zespołu handlowców

MOTYWOWANIE SPRZEDAWCÓW JAKO PROCES MENEDŻERSKI
Sposoby indywidualnego motywowania sprzedawców oraz budowania zaangażowanego zespołu

  • Najefektywniejsze techniki motywowania
  • Nie motywuj- będziesz skuteczniejszy
  • Presja czasu - 1 minute coaching

15.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie  zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE

Zapytaj nas o szkolenie dedykowane Tylko Twoim pracownikom.
Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. 
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Cena:

zgłoszenie do 01.06.2018 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 02.06.2018 - 1 270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w jednodniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone