Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Techniki Perswazji w Procesie Sprzedaży

Efektywne rozmowy sprzedażowe na poziomie i wywieranie wpływu

06.11.2017
Warszawa, Centrum Konf. Golden Floor, Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a

Korzyści:

Szanowni Państwo,

Sztuka przekonywania i trwałego odnoszenia sukcesów to kombinacja predyspozycji, umiejętności odpowiedniego stosowania socjotechnik, motywacji, charyzmy, a przede wszystkim ćwiczenia i praktykowania.

Zapraszam na zaawansowany trening umiejętności perswazyjnych w procesie sprzedaży. W trakcie zajęć ekspert pokaże, jak działają mechanizmy socjotechnik w sprzedaży i zaprosi do udziału w licznych ćwiczeniach.

PODCZAS SZKOLENIA DOWIESZ SIĘ M.IN.:

  • Jak stosować narzędzia perswazji do osiągania celów sprzedażowych?
  • Jak wpływać na zachowania innych, aby odnosić trwałe efekty?
  • Jakie argumenty, słowa, cechy są potrzebne, aby przekonać rozmówcę?
  • Jak bronić się przed manipulacją ze strony innych?
  • Jak wpływać na procesy decyzyjne innych ludzi?
  • Jak kierować rozmową, aby zakończyła się zgodnie z przyjętymi założeniami?

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

8.30- 09.00 Rejestracja i powitalna kawa
09.00 Rozpoczęcie szkolenia

 PERSWAZJA JAKO NARZĘDZIE ZMIANY POSTAW W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Budowanie świadomości oddziaływania w celu zmiany myślenia i zachowania klienta
  • Jednorazowa zmiana zachowania – czyli tzw. wyzwalacze uległości
  • Techniki perswazji jako drugi stopień wtajemniczenia
  • Kiedy oddziaływanie jest skuteczne, a kiedy nie jest?
  • Kiedy perswazja staje się manipulacją i dlaczego warto tego unikać?
  • Wzmacnianie sprawności w stosowaniu technik perswazyjnych
  • Dlaczego tak wiele zależy od „typu” klienta? Jak go rozpoznać, by wiedzieć, w jaki sposób do niego móc się dopasować?

ODDZIAŁYWANIE KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ W SPRZEDAŻY

  • Zanim przekonasz rozpracuj drugą stronę - właściwości i funkcje postaw
  • Postawa wobec nowości, postawa wobec nadawcy komunikatu, analiza negatywnego nastawienia
  • Postawy, a przejawiane zachowania
  • Pomiędzy obiektywizmem, a tendencyjnością

KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA, BUDOWANIE ARGUMENTÓW – ZASTOSOWANIE PERSWAZJI RETORYCZNEJ

  • Jak konkurencyjnie przedstawić produkt?
  • Opracowanie przekazu
  • Uzasadnianie swoich racji
  • Struktura argumentu i siła jego oddziaływania
  • Jak angażować w analizę naszego przekazu?
  • Motywowanie do przyjęcia treści, które wygłaszamy
  • Pokazywanie alternatyw
  • Proargumenty i kontrargumenty
  • Poruszanie tematów związanych z problemami odbiorców
  • Angażowanie odbiorców w ocenę rozwiązania, o którym się opowiada
  • Prowokowanie za pomocą pytań
  • Przekorne zachowania odbiorców

PRZEKONYWANIE ZA POMOCĄ SIŁY OPOWIEŚCI – CZYLI JAK STOSOWAĆ W SPRZEDAŻY NARRACJĘ W PRZEKAZIE PERSWAZYJNYM?

  • Wykorzystanie opowieści, metafory, jak forma perswazji
  • Przenoszenie odbiorców w świat opowieści
  • Emocjonalne zaangażowanie
  • Zastosowanie instrukcji wyobrażeniowej
  • Jaką historię przekazać Klientom, by sprzedać produkt/usługę?
  • Opowiadania oparte na faktach      

MANIPULACJA – JAK BRONIĆ SIĘ PRZED ZAPLANOWANĄ PRESJĄ?

  • Wywieranie wpływu a manipulacja
  • Reguły wywierania wpływu– zastosowanie w sprzedaży
  • Jak bronić się przed wpływem innych?
  • Techniki reakcji w sytuacjach  manipulacji

EMOCJE, PRZEKAZ NIEWERBALNY I PARAWERBALNY W SPRZEDAŻY

  • Co można zobaczyć bez czekania na słowa?
  • Katalogowanie emocji i świadomość własnych stanów emocjonalnych w trakcie procesu sprzedaży
  • Uważna obserwacja Klienta i wykorzystywanie zdobytych informacji
  • Świadomość swojego ciała i „granie” emocjami

TRUDNE SYTUACJE I PRZEŁAMYWANIE OPORU KLIENTA – PRACA Z ZASTRZEŻENIAMI – KLUCZOWY MOMENT SPRZEDAŻY

  • Pozytywne nastawienie do zastrzeżeń – jak radzić sobie słysząc krytykę lub zaprzeczenie
  • Dbałość o właściwe zrozumienie zastrzeżenia
  • Prezentacja oferty w odniesieniu do usłyszanych zarzutów i wątpliwości
  • Kiedy i jak stosować techniki unikania lub zamglania w odpowiedzi na zastrzeżenia
  • Jak utrzymać satysfakcję klienta i zachować interes firmy? Styl „wygrany-wygrany” w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
  • „Nie dbają o to, co wiesz, dopóki nie wiedzą, że o nich dbasz” - budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Narzędzia przyjmowania i neutralizowania krytyki
  • Schemat przyjmowania reklamacji na handlowo
  • Narzędzia radzenia sobie z atakami osobistymi

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY

  • Co klient chce i powinien usłyszeć?
  • Rozpoznanie sygnałów akceptacji oferty i gotowości do zakupu
  • Techniki i scenariusze zamykania rozmowy
  • Dosprzedaż – łączenie produktów już sprzedanych z ofertą dodatkową
  • Finalizacja transakcji początkiem nowej

15.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie  zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.

Eksperci:

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Cena:

zgłoszenie do 22.11.2017 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 23.11.2017 - 1 270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w jednodniowym  szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    *Cena nie zawiera noclegów
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone