Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieSzkolenia wyjazdowe

nowosć

Prezentacje Sprzedażowe

Zaawansowane techniki prezentacji, wzmacnianie efektów prezentacji, kondycja prezentacyjno-emocjonalna, nieszablonowe rozwiązania prezentacyjne.

03-04.06.2017
Warszawa, ADN Centrum Konf., Atrium Tower Al. Jana Pawła II 25,9p.

Korzyści:

Jak zaskoczyć odbiorców i poznać klucze do ich głów? Jak doskonalić sztukę swoich wystąpień, by stały się one przyczyną zmiany postawy słuchaczy oraz zwiększyły sprzedaż? Przygotowanie, emocje, znajomość ludzkich reakcji, swoich słabości i mocnych stron? No i najważniejsze – jak przeżyć na scenie, nie dać się zjeść stresowi i umieć opowiedzieć historię, która da do myślenia innym.

Szkolenie przygotowane jest dla menedżerów świadomych, z wiedzą o komunikacji oraz wywieraniu wpływu na poziomie ponadpodstawowym, którzy nastawieni są na samodoskonalenie, proaktywność, i którzy posiadają silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w danym obszarze szkolenia. Udział w treningu i rozwój własnych kompetencji zmusza do opuszczenia swojej strefy komfortu psychicznego. Trening o charakterze zadaniowym pozbawiony jest charakteru stricte wykładowego/slajdowego/scenkowego.

Podczas szkolenia nauczysz się:

  • Jak przygotować się do poprowadzenia efektywnej i przyciągającej uwagę prezentacji sprzedażowej?
  • Jak praktycznie zastosować wiedzę z zakresu perswazji i wywierania wpływu w prezentacjach sprzedażowych?
  • Jak doskonalić każdy element swoich wystąpień od przygotowania po zastosowanie technik oddziaływania w prezentacji?
  • Jak wykorzystywać gesty, słowa, emocje, narzędzia prezentacyjne, aby skuteczniej przekonać odbiorców?
  • Jak tworzyć wartość w umysłach ludzi i poruszać ich wyobraźnię?
  • Jakie metody i techniki wywierania wpływu działają oraz jak je wykorzystywać w swobodny sposób w prezentacji?

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem LangasGroup pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Program - 3 - 4 lipca 2017
   
JAK ZAPLANOWAĆ PREZENTACJĘ, KTÓRA PRZEKONA ODBIORCÓW DO TWOICH PROPOZYCJI?

  • Ustalanie kluczowych celów spotkania
  • Jakich informacji potrzebujesz, aby zoptymalizować czas i przebieg swojego wystąpienia?
  • Jak przygotować siebie do wystąpienia?
  • Jakie narzędzia możesz wykorzystać w wystąpieniu?
  • Kiedy wystąpienie może stać się przyczyną zmiany postawy słuchaczy?

AUTOPREZENTACJA W PRAKTYCE

  • Jak się uczyć od najlepszych będąc sobą a nie nimi?
  • Kiedy Twoja autoprezentacja nie ma zastosowania?
  • Jak zaplanować swoją autoprezentację?
  • Jak Twoje zachowania, wypowiedzi i sygnały świadczą o tym kim jesteś i jak możesz manipulować informacjami jakie wysyłasz?

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ

  • Komunikacja interpersonalna jako forma wywierania określonych reakcji
  • Od czego zależy umiejętność skutecznego komunikowania się z innymi?
  • Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna i ich wpływy na komunikację interpersonalną
  • Czym jest Twoja kondycja komunikacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu  oraz samooceną?
  • Prezentacja językiem korzyści i wyobrażeń
  • Dostosowanie formy i treści prezentacji do percepcji odbiorców i ich potrzeb
  • Dobór argumentów w zależności od predyspozycji słuchaczy
  • Wystąpienie dla 10 czy 100 osób. Czy są jakieś różnice?
  • Przeciek werbalny i niewerbalny – czyli jak czytać między wierszami i nie dochodzić do błędnych wniosków? - analiza video case
  • Meandry komunikacji werbalnej i niewerbalnej z grupą

PRZEKONYWANIE ZA POMOCĄ SIŁY OPOWIEŚCI - STORYTELLING W PREZENTACJACH SPRZEDAŻOWYCH

  • Wykorzystanie opowieści, metafory jako forma perswazji
  • Jak przenieść odbiorców w świat opowieści oraz zaangażować ich emocjonalnie?
  • Jaką historię przekazać Klientom, by sprzedać produkt/usługę?
  • Jaki przekaz wybrać? Prosty czy skomplikowany? Od czego to zależy?
  • Jakie techniki storytellingu i wywierania wpływu wybrać do różnych grup słuchaczy
  • Po jakie techniki wywierania wpływu w storytellingu warto sięgnąć świadomie i jak to zrobić?  - analiza video case

KONTROLOWANIE ODBIORCÓW ORAZ WPŁYWANIE NA ICH ZACHOWANIA I DECYZJE PODCZAS PROWADZENIA PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ

  • Jak wiedza o Tobie pomaga słuchaczom wywrzeć na Ciebie określony wpływ?
  • Gesty, gesty, gesty  - jak jeden gest potrafi zepsuć całą Twoją pracę - analiza video case
  • Gesty świadczące o braku pewności tego, co przekazujesz - analiza video case
  • Gesty świadczące o niskiej samoocenie  - analiza video case
  • Gesty świadczące o zbyt dużej pewności siebie, zniechęcające rozmówców do dalszego słuchania - analiza video case
  • Czy charyzma jest Twoim sprzymierzeńcem?
  • Manipulacja ze strony odbiorców i sposoby przeciwdziałania
  • Strategia uprzedzania pytań i strategia gotowości wobec pytań
  • Narzędzia wzbudzania sympatii i zaufania słuchaczy
  • Techniki zainteresowania / angażowania słuchaczy
  • Jakie techniki wywierania wpływu są pomocne?
  • Głos i jego modulacja, co Cię zdradza?
  • Zabawa słowami, metaforami, sugestiami i aluzjami
  • Erystyka jako sztuka prowadzenia sporów a storytelling

ZARZĄDZANIE POWER POINTEM A PROWADZENIE WYSTĄPIENIA SPRZEDAŻOWEGO

  • Czy ilość slajdów ma wpływ na jakość wystąpienia?
  • Zasady zarządzania slajdami, ich układem, kolorami, czcionką
  • Czy ubiór i gesty mają jakiekolwiek znaczenie? - analiza video case

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI

  • Strach i poczucie humoru kiedy jesteś na scenie. Czemu służą i czy można je pominąć?
  • Skoro jesteś pośród ludzi, wciąż jesteś na scenie – co z tego wynika i którą rolę grasz?
  • Radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami podczas prezentacji
  • Narzędzia językowe do obrony własnego stanowiska
  • Zbijanie zarzutów
  • Akceptacja obiekcji i odpowiedź na zastrzeżenia

Metody:

Opinie uczestników zajęć prowadzonych przez Tomasza Piotra Sidewicza:

„Emocje, dynamizm, otwartość i niekonwencjonalne metody. Bezpośredniość Pana Tomasza – zabójcza, ale bezcenna (w pozytywnym tego słowa znaczeniu)” – Leszek Kaczmarek,
CNH-Polska Sp. z o.o.
„Pana Sidewicza trzeba odpowiednio trawić, ale efekty spotkania są piorunujące” Tomasz Wódz, SAMAT POLSKA„Było to jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem. Osoba prowadząca doskonale połączyła  umiejętności praktyczne z teoretycznymi” Radosław Majka, Wrigley Polska S.A.„Ciekawe szkolenie, dające dużo do myślenia, prowadzący super.” – Aleksandra Piechocka, ENEA Operator Sp. z o.o.

Eksperci:

Tomasz Sidewicz


  • Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej. Specjalizuje się także w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych.
  • Prowadzi projekty audytu działów, audytu personalnego – kluczowych obszarów mających wpływ na efektywność organizacji oraz wspiera w rozwoju i pokonywaniu wąskich gardeł.
  • Doskonały znawca ludzkiej psychiki i technik umożliwiających w krótkiej chwili ocenić stan emocjonalny, gotowość zakupu, cechy charakteru mające kluczowy wpływ na efektywność biznesową.
  • Podczas 20 letniej praktyki biznesowej poznał specyfikę, prawie wszystkich krajów europejskich, Afryki Płn. oraz USA i Kanady. 15 lat pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami nauczyły go wysokiej kultury biznesowej niezbędnej w środowisku międzykulturowym.
  • Autor wielu publikacji, artykułów, ceniony ekspert i coach w Polsce i zagranicą, którego znakiem rozpoznawalnym są ponadnormatywne efekty biznesowe jego klientów i szybki zwrot z inwestycji.

Cena:

zgłoszenie do 20.05.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 21.05.2017 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w  dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 1970 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone