Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieZakupySzkolenia wyjazdowe

nowosć

Zarządzanie sprzedażą w nowych czasach wg Roberta Kroola i Lecha Dworaczyńskiego

7 kroków strategicznego zarządzania systemem sprzedaży i restrukturyzacji procesów handlowych dla menedżerów

24-25.08.2017
Sopot, Hotel Haffner ****, ul. J.J. Haffnera 59

Korzyści:

"Najnowsze badaniach Market Research US wskazują, że największą barierą rozwoju firm jest obecnie sprzedaż"

W ponad 80% średnich i dużych firm w Stanach Zjednoczonych, systemy i sposób funkcjonowania sprzedaży, podejście do klienta od lat pozostają takie same, a zmiany wprowadzane są w ramach tej samej filozofii. Trend ten jest także widoczny w Europie, przy czym produkt i sam rynek w ostatnich latach przeszedł wielkie przeobrażenia"

Szefowie sprzedaży mają dziś do rozwiązania niejedną zagadkę.

  • Jak ustawić kluczowe kamienie milowe efektywności działu?
  • W jaki sposób rozliczać zespół sprzedażowy?
  • Co robić kiedy handlowcy kwestionują wykonanie planu?
  • W jaki sposób wprowadzać standardy i procedury skuteczności?
  • Jak prowadzić proces selekcji wtórnej kadry sprzedażowej?
  • Jak wyglądają pierwsze symptomy spadku motywacji i co z tym robić?
  • Jak prowadzić dokumentację zespołu  sprzedażowego, aby była przydatnym elementem realizacji strategii?
  • Jak wychować sprzedawców – profesjonalistów?
  • Jak prowadzić proces zmniejszania, a jak powiększania działu handlowego?
  • Jak sprostać nowym wyzwaniom po okresie wielkich przetasowań rynkowych?
  • Jak poruszać się w świecie, w którym większość długoterminowych prognoz się nie sprawdza, w których szansa jest trudno odróżnialna od zagrożeń?
  • Jak realizować plany sprzedaży, pomóc klientowi dbać o jego klientów i rozwijać jego biznes ?
  • W jaki sposób sprostać nowym warunkom, gdy konkurencja narzuca innowacyjne działania, a klienci i konsumenci oczekują nowych rozwiązań?

ZOBACZ NAGRANIE Z WARSZTATÓW


Program:

Dzień 1

Ekspert: Robert Krool i Lech Dworaczyński

I. Standardy  nowego podejścia do sprzedaży i wsparcie strategii 

NOWE SPOJRZENIE NA EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁÓW SPRZEDAŻY
Kluczowe szanse i bariery rozwoju sprzedaży w „nowych czasach” 

  • Jak wydarzenia ostatnich lat i rozwój rynku  wpłynęły  na oczekiwania  klientów?
  • W jakich warunkach i  dlaczego stare modele  sprzedaży już nie zadziałają?
  • Jakie umiejętności menedżerów sprzedaży przekładają się na zyski?
  • Perspektywy rozwojowe, trendy gospodarcze i biznesowe w zarządzania sprzedażą

II. Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo?  

EWOLUCJA RYNKU I PODEJŚCIA DO SPRZEDAŻY -  NOWA ROLA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
Jak zmieniły się standardy  efektywności sprzedażowej  i poziom efektywności liderów  sprzedaży na przełomie kilku ostatnich lat?

  • Schyłek sprzedaży opartej na startych modelach
  • Dojrzałość  organizacji, a podejście do klienta?
  • Z kim chcą dziś klienci pracować?
  • Do jakich szefów  sprzedaży "ciągną" najefektywniejsi?
  • Jakie standardy pracy skutkują zwiększaniem ilości najskuteczniejszych sprzedawców/handlowców?
  • Jakie postawy i standardy zachowań niewidoczne w kompetencjach i doświadczeniu wspierać, aby budować  kulturę efektywnej pracy? 

III. Krok  po kroku - opracowanie i  wdrażanie skutecznego systemu zarządzania procesem rozwoju sił sprzedaży

EFEKTYNE  METODY  WSPARCIA SPRZEDAŻY,  OBSŁUGI   KLIENTA,  W NOWYCH REALIACH  - STANDARD  I  METODA PODNOSZENIA  EFEKTYWNOŚCI  PRACY

Jak jakość udzielania  wsparcia wpływa na zwiększenie efektywność organizacji

  • Jak w prosty sposób zdiagnozować własne  siły sprzedażowe?
  • Wsparcie handlowców jako standard i metoda podnoszenia efektywności pracy
  • Kluczowe wnioski, jak zrewidować wymagania i parametry w sprzedaży
  • Wprowadzanie  efektywnych  standardów  wsparcia   ludźmi w zespole   - procedury aktywnej kontroli  i wsparcia
  • Jak wprowadzić efektywny system rozmów z ludźmi?
  • Dla których ludzi wprowadzać plany rozwojowe?
  • Krok po kroku - wprowadzanie prostego i najskuteczniejszego  systemu  rozwojowego dla ludzi z potencjałem
  • Których ludzi zostawić w spokoju?

IV. Budowanie potencjału intelektualnego i kultury doskonalenia w działach sprzedaży i obsługi klienta

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM   W  CZASACH „BRAKU  AUTORYTETÓW” – PRACA  Z LUDŹMI O NIEKWESTIONOWANEJ  WIEDZY EKSPERCKIEJ

Dzień 2  

Ekspert: Robert Krool i Lech Dworaczyński

V. Wdrażanie planów naprawczych dla wybranych pracowników 

NARZĘDZIE SELEKCJI  WTÓRNEJ  KADRY SPRZEDAŻOWEJ, SEGMENTACJA I NARZĘDZIA PRACY
Jak zabezpieczyć ciągłość w sprzedaży i obsłudze klienta na niezmiennym wysokim poziomie?

  • Plan naprawczy krok po kroku - dla kogo, ile czasu
  • Kogo warto,  a kogo nie poddawać "planom naprawczym"  i dlaczego
  • Jak komunikować  "plan naprawczy"
  • Procedury postępowania i komunikacja podczas "planu naprawczego"
  • Dlaczego niektórzy sprzedawcy nie chcą więcej zarabiać i sprzedawać jeszcze lepiej?

VI. Wsparcie handlowców  -  najskuteczniejsza metoda podnoszenia efektywności pracy

PROCES PROWADZENIA PRZEZ LIDERA EFEKTYWNEGO WSPARCIA W TERENIE
Jak wspierać handlowców i pomagać podnosić  ich własną efektywność?

  • Sprzedaż stacjonarna i mobilna - podjecie menedżera do utrzymania standardów  wysokiej efektywności
  • Jak prowadzić  klienta wewnętrznego aby rozwijał swój potencjał i podnosił standard własnej efektywności
  • Metody planowania i organizowania aktywności z  zespołem
  • Procedury w obszarze obsługi kluczowych klientów
  • Ustalanie zasad i realizacja planu
  • Co ustalać z podwładnym na papierze?

VII. Trendy rozwoju na XXI wiek  

NOWE STANDARDY PRACY W DZIAŁACH HANDLOWYCH - CO WYRÓŻNIA  NAJLEPSZE ZESPOŁY SPRZEDAWCÓW?
Wsparcie w zakresie  zarządzania siatką klientów, a efektywność działania przedsiębiorstwa

  • Jaki jest poziom świadomości w dziale w obszarze oczekiwań i budowania biznesu klienta?
  • Identyfikacja wąskiego gardła w procesie sprzedaży i wsparcia sprzedaży
  • Rozwiązania kreatywne - nowy standard pracy  w procesie sprzedaży
  • Standardy optymalizacji - kluczowy wskaźnik rozwijania działu sprzedaży
  • Innowacje - wprowadzanie zmian o usługii/produktu - otwartość na "nowe"
  • Niestandardowe podejście do klienta
  • Opłacalność inwestycji w klienta strategicznego?
  • Wzrost liczby stałych klientów- co nam grozi od strony zysków i kosztów
  • Identyfikacja z potrzebami klienta strategicznego  i  jego biznesem
  • Budowa lojalnego portfela klientów strategicznych – najskuteczniejsze metody

 

Metody:

WYPOWIEDZI UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ DLA MENEDŻERÓW

„Nie spodziewałam się, że przyniesie takie efekty zupełne oczyszczenie umysłu i nowe spojrzenie na kwestie wydawałoby się znane od dawna. Moje osobiste i zawodowe WOW. Fantastyczna wiedza w pigułce, świetna motywacja” – Urszula Kwaśna, Nepentes S.A.
„Szkolenie było wciągające. Chcę wrócić na szkolenia prowadzone przez powyższych prowadzących.” – Wojciech Śniechowski, POPLPHARMA S.A.
„Super – inspirujące – praktyczne” – Magdalena Kandefer, BP Polska SA
„Serdecznie dziękuję – było super, bardzo interesujące szkolenie” – Kazimierz Peryt, PKP PLK
„Plus za połączenie teorii z praktyką, atmosferę” – Aneta Olszewska-Cupryn, PZU S.A./PZU Życie S.A.
„Dziękuję, pierwszy raz żałowałam, że zajęcia się kończą” - Marta Grotowska, PRO-SAN Sp. z o.o.
„Bardzo kształcące, inspirujące, motywujące do działania PRZYJDŹ I WEŹ!” - Magdalena Żurawska, Kierownik Oddziału, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko
„Profesjonalnie, rzeczowo, solidne przygotowanie, nastawienie na cel” – Karolina Bogdalska,
BR TVP

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Robert Krool


  • Mentor, reżyser strategii w 50 projektach wdrożenia użytecznych zmian organizacyjnych, przeprowadził ponad 10 tys. godzin sesji mentoringowych, uczestniczył w decyzjach biznesowych wartych łącznie ponad 5 mld PLN. Przez czytelników nazywany Alchemikiem,  przez  klientów „mistrzem intelektualnej prowokacji”.  fundator i prezes zarządu Fundacji LifeSkills, współzałożyciel Liceum LifeSkills w Warszawie.
  • Autor 8 książek, w jego seminariach wzięło udział ponad 600 tys. decydentów. Robert Krool jest jednym z najbardziej doświadczonych, ale i dyskretnych mentorów w Polsce i Europie. Jego klienci to przede wszystkim: Polacy, Niemcy, Holendrzy, Szwajcarzy, Duńczycy, Izraelczycy, Austriacy, a także kilka rodzin królewskich. Niektórych klientów obsługuje od 20 lat, a kilkoro z nich operuje firmami z listy „Fortune Global 500".


Lech Dworaczyński


  • Wg nas najlepszy ekspert w Polsce z dziedziny sprzedaży, zarządzania procesami sprzedaży, układania i wdrażania strategii sprzedażowej, podnoszenia efektywności działów sprzedaży
  • Współzarządzał z sukcesem grupą ponad 3000 sprzedawców, 100-osobową grupa menedżerów, 25 oddziałami, poznał ciężką pracę związaną ze sprzedażą, zdobywaniem i utrzymaniem klientów, budowaniem rynku, relacji z klientami. Poznał na własnej skórze walkę konkurencyjną oraz wnikanie w tajniki przywództwa od podstaw. Przeszedł wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do Prezesa Zarządu
  • W 1993 roku założył firmę pośrednictwa ubezpieczeniowego Agencję LIFE s.c., która w ciągu 5 lat sprzedała ponad 350.000 polis na życie z funduszem kapitałowym, co stanowiło ponad 33% udziału sprzedaży Commercial Union Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., uzyskując tym samym 7% udziału w całym polskim rynku sprzedaży ubezpieczeń na życie
  • Po sprzedaży firmy na rzecz Commercial Union rozpoczął pracę w tym holdingu, począwszy od dyrektora regionalnego, po doradcę prezesa zarządu. Obecnie, oprócz pracy doradczej, udziałowiec i członek zarządów firm z różnych branż, między innymi firmy Ubezpieczeniaonline sp. z o.o., E-financial S.A., Wynajem.pl sp.z o.o., Tiger sp. z o.o., Pronovus sp. z o.o., Delta Property s.j.
  • Szkolenia dla sprzedawców, szefów sprzedaży i prace doradczą związaną z podnoszeniem efektywności działów sprzedaży traktuje jako hobby i życiową pasję

Cena:

zgłoszenie do 02.08.2017 - 2 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 03.08.2017 - 3 570 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    *Cena nie zawiera noclegów, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffner 59

dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:
2-osobowym      295  PLN netto +  23% VAT
1-osobowym      540  PLN netto + 23% VAT
(wskaż w formularzu terminy noclegów)

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 3570 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone