Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieProdukcja/LogistykaSzkolenia wyjazdowe

nowosć

Japan business conference and lean management study tour

Wprowadź swoją firmę na azjatycki rynek i czerp wiedzą z najlepiej zarządzanych fabryk na świecie.

03-07.03.2018
Japonia, Tokyo/Nagoya/Kioto

Korzyści:



Szanowni Państwo

Patrząc na Japonię, każdy zastanawia się, jak taki mały kraj bez bogactw naturalnych może się stać taką potęgą? Ich obsesja na punkcie jakości, gdzie całe społeczeństwo uczestniczy w ciągłym doskonaleniu, kultura, podejście do pracy, udoskonalania i główny cel - zero wad, doprowadziło Japonię do miana kraju “cudu gospodarczego”. Czy chciałbyś swoją organizację zarazić sposobem myślenia otwartych umysłów, innowacyjnych procesów, najnowszych koncepcji zarządzania produkcją, poszukiwaniem wyższych poziomów osiągnięć i milimetrowych ulepszeń każdego dnia?

Zapraszamy na tygodniową wyprawę do Japonii, podczas której zwiedzisz 5 fabryk z różnych branż, weźmiesz udział w wykładach i spotkaniach z japońskimi menedżerami aby wymienić doświadczenia i nawiazać nowe perspektywiczne kontakty biznesowe.

To wyprawa nie tylko dla osób związanych z firmami produkcyjnymi, ale dla wszystkich otwartych umysłów, zainteresowanych “chudą organizacją”, to inspirująca wyprawa, podczas, której poczujesz prawdziwą istotę sukcesu japońskich firm i japońskiego społeczeństwa. To wyprawa dla wszystkich tych którzy szukają nowych możliwośći biznesu i rozwinięcia swojej działaności na azjatyckim rynku.

Cele konferencji:

  • nawiązanie kontaktów z japońskimi przedsiębiorstwami,
  • znalezienie partnerów umożliwiających rozpoczęcie współpracy w zakresie wymiany towarów i usług ,
  • ocena możliwości wejścia na lokalne rynki,
  • poznanie i wymiana doświadczeń z japońskimi ekspertami branżowymi,
  • marketing i promocja polskich przedsiębiorców biorących udział w wydarzeniu.

KORZYŚCI Z WYJAZDU:

  • dowiesz się, jak niskobudżetowe metody KAIZEN mogą przynieść ogromne korzyści twojemu przedsiębiorstwu.
  • będziesz mógł osobiście zapoznać się z japońskimi metodami zarządzania i ocenić, które z nich możesz zastosować w swojej organizacji.

KONCEPCJE LEAN, KTÓRE POGŁĘBIMY:

  • KAIZEN
  • TQC (Total Quality Control),
  • TPM (Total Productive, Maintenance),
  • Visual Management,
  • 5 S
  • oraz wiele innych sprawdzonych metod

Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Konrad Kaczmarczyk
Dyrektor Generalny
k.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

Dzień I. 3 marca 2018 r., Sobota,

12:35 Wylot do Japonii (Warszawa – Fukouoka)

Dzień II. 4 marca, 2018 r., Niedziela, Kyushu

14:25 Przylot do Fukuoka
16:00 Zakwaterowanie w hotelu
18:30 Spotkanie powitalne
•    Sesja networkingowa, przedstawienie uczestników
•    Omówienie programu i etykiety japońskiej w biznesie

Wspólna kolacja w tradycyjnej japońskiej restauracji

Dzień III. 5 Marca, 2018 r., Poniedziałek,Kyushu

Śniadanie w hotelu

8:30 Wprowadzenie do Japan Kaizen Benchmark Tour- System Produkcyjny Toyoty w praktyce: przegląd koncepcji KAIZEN, podstawowe informacje dotyczące japońskiej kultury i podejścia do zarzadzania pracą

Zwiedzanie zakładu produkcyjnego - TOTO Plant 1 (krany):  process produkcyjny armatury łazienkowej, skuteczna konserwacja profilaktyczna maszyn I urządzeń( Preventive maintance), przykład skutecznego, bardzo dużego delegownia uprawnień pracownikom, bardzo dobre wdrożenie I zastosowanie Visual Management w codziennym zarządzaniu fabryką.

Zwiedzanie zakładu produkcyjnego  - Toyota Motor Kyushu (LeXus) Behind The scens: budowa karoserii oraz montaż samochodów, linie wielomodelowe w praktyce, funkcjonowanie Employee Training Center, Toyota Production System w praktyce

16:30 Dyskusja podsumowująca zwiedzanie - sukces Toyota Production System oraz możliwości jego zastosowania w polskich warunkach rynkowych.
18:00 Kolacja

Dzień IV. 6 Marca, 2018 r., Wtorek, Kyushu

Śniadanie w hotelu

Zwiedzanie zakładu produkcyjnego - TOTO Plant 2 (ceramika) - Making Kaizen Fun! Proces produkcyjny ceramiki sanitarnej w niesamowicie czystych warunkach, innowacyjne I efektywne rozwiązania Kaizen w fabryce

Konferencja: “Doing Business In Japan and linking business partners, making opportunities and  business possibilities”

Cele konferencji:

  • nawiązanie kontaktów z japońskimi przedsiębiorstwami,
  • znalezienie partnerów umożliwiających rozpoczęcie współpracy w zakresie wymiany towarów i usług ,
  • ocena możliwości wejścia na lokalne rynki,
  • poznanie i wymiana doświadczeń z  japońskimi ekspertami branżowymi,
  • marketing i promocja polskich przedsiębiorców biorących udział w wydarzeniu.

Region Kyushu jest to centrum biznesu w Japonii. To najbardziej zindustrializowany region w całym kraju, dzięki czemu daje nieograniczone możliwość spotkań z przedstawicielami lokalnych firm. Ze względu na swoje położenie jest również bramą do kontaktów biznesowych z Chinami oraz Koreą Południową.

Kolacja

Dzień V. 7 marca 2018 r., Środa, Hiroshima / Mijaima

Śniadanie w hotelu

Grupa z programem bazowym – wylot do Europy

Zwiedzanie zakładu produkcyjnego – DAIHATSU - A super lean plant: proces produkcji w fabryce lidera rynku mini- pojazdów, funkcjonowanie jednej z najnowszych I najbardziej odchudzonych fabryk w Japonii uosabiających koncepcję SSC ( Simple, Slim and Compact). To podejście nazywane przez koncern SSC umożliwia zmniejszenie ilości zużycia energii CO2 emitowanego podczas produkcji pojazdów. 

Dyskusja podsumowująca zwiedzanie fabryk z udziałem eksperta: odkrywamy zasady zarządzania w najlepszych fabrykach świata.

Learning by History: Zwiedzanie Hiroszimy,  rejs na Wyspę Mijajime, wizyta w  Świątyni Itsukushima (Na wszystkie zabytki spoglądamy przez pryzmat uwarunkowań kulturowych i historycznych, który przybliża nam sposób myślenia i działania w japońskim biznesie).

Kolacja

Dzień VI, 8 marca 2018 r., Czwartek, Kyoto

Śniadanie w hotelu

Zwiedzanie zakładu produkcyjnego: Panasonic Eco Technology Center - Najlepiej optymalizująca procesy fabryka (według opinii uczestników poprzednich 6ciu edycji)

Centrum rozpoczęło działalność w 2001 roku, jako zaawansowana baza do recyklingu urządzeń, aby promować produkcję zorientowaną na recykling. Działa pod hasłem "product to product".

Zasoby są odzyskiwane z używanych urządzeń i dostarczane jako materiały dla nowych produktów. Prowadząc skuteczne odzyskiwanie zasobów o wysokim stopniu czystości, rozwijają także wiele technologii służących podnoszeniu poziomu działań związanych z recyklingiem. Jak sami twierdzą „…zajmujemy się poszukiwaniem i wydobywaniem skarbów w oparciu o zaawansowane technologie.  Pozwól się zaskoczyć i sprawdź, jak skrupulatnie odzyskujemy zasoby…”

Learning by history & culture: Walking Tour Kyoto: Hihashiyama, Gion, Kiyomizu-dera – buddyjski kompleks świątynny usytuowany nad miastem, wizyta w Fushimi Inari Świątyni Tysiąca bram Torii. (na wszystkie zabytki spoglądamy przez pryzmat uwarunkowań kulturowych i historycznych, który przybliża nam sposób myślenia i działania w japońskim biznesie).

Kolacja

Dzień VII. 9 marca 2018r., Piątek, Kyoto

Śniadanie w hotelu

Zwiedzanie zakładu produkcyjnego: Destylarnia Yamazaki – To obecnie najlepsza whiskey świata według wielu rankingów. Proces produkcji doprowadzony do perfekcji metodą milimetrowych ulepszeń doprowadził do zdetronizowania znanej na całym świecie „szkockiej”.

Podsumowanie  JAPAN BUSSINESS CONFERENCE AND LEAN MANAGEMENT STUDY TOU

Czas wolny

Kolacja

Dzień VIII. 10 marca 2018 r., Sobota, Kyoto, Osaka

Śniadanie w hotelu

Wylot do Europy

Metody:

FABRYKI, KTÓRE ODWIEDZIMY

1. BENCHMARK TOUR - TOYOTA MOTOR KYUSHU

•  Proces budowy karoserii i linie montażowe samochodów marki LEXUS
•  Praktyczne wykorzystanie koncepcji Lean
•  Dyskusja

Jest to jedna z najnowocześniejszych fabryk koncernu. W fabryce produkowanych jest ponad 600 000 jednostek rocznie. To tutaj powstają takie modele Lexusa jak HS250h, IS350C/IS250C,IS300C, CT200hRX450h/ RX350/RX270ES300h/ES350/ES250 oraz Toyoty: SAI, Highlander oraz Highlander Hybrid.

2. BENCHMARK TOUR PANASONIC ECO TECHOLOGY CENTER

Centrum rozpoczęło działalność w 2001 roku, jako zaawansowana baza do recyklingu urządzeń, aby promować produkcję zorientowaną na recykling. Działa pod hasłem “product to product”. Zasoby są odzyskiwane z używanych urządzeń i dostarczane jako materiały dla nowych produktów. Prowadząc skuteczne odzyskiwanie zasobów o wysokim stopniu czystości, rozwijają także wiele technologii służących podnoszeniu poziomu działań
związanych z recyklingiem. Jak sami twierdzą „…zajmujemy się poszukiwaniem i wydobywaniem skarbów w oparciu o zaawansowane technologie. Pozwól się zaskoczyć i sprawdź, jak skrupulatnie odzyskujemy zasoby…”

3. BENCHMARK TOUR - DAIHATSU KYUSHU

• Lider rynku mini - pojazdów
• Jest to jedna z najnowszych i najbardziej odchudzonych fabryk uosabiających koncepcję SSC (Simple, Slim and Compact) Low cost

Jedna z fabryk istniejącego od początku XX wieku koncernu Daihatsu Motor Company, Limited. Koncepcja produkcji w tej jednej z najnowocześniejszych fabryk koncernu, zakłada wytwarzanie samochodów ekologicznych w ekologicznej fabryce. Fabryka koncernu została zbudowana z myślą o środowisku zgodnie z podejściem SSC Plant (Simple, Slim and Compact). Codziennie Daihatsu kładzie nacisk na badania i rozwój, mające na celu produkcję mniejszych i lżejszych samochodów kompaktowych. Zwarty i lżejszy samochód, to samochód ekonomiczniejszy i bardziej ekologiczny.

4. BENCHMARK TOUR TOTO PLANT #1 - CERAMIKA

• Duża firma zarządzana w Oparciu o KAIZEN w ciekawy i innowacyjny sposób
• Niesamowicie czysta fabryka do normalnie “brudnej roboty”

TOTO PLANT #1 - Ceramika - Toto Ltd. jest największym na świecie producentem sprzętu sanitarnego. Firma została założona w1917 roku. Toto Plant No.1 to pierwsza fabryka i zarazem miejsce narodzin koncernu. Produkowane są tutaj głównie toalety

5. BENCHMARK TOUR TOTO PLANT #2 - ZAWORY I OSPRZĘT

• Bardzo dobry przykład wizualnej kontroli na terenie fabryki (zarządzania wizualnego)
• Przykład skutecznego bardzo dużego delegowania uprawnień pracownikom

TOTO PLANT #2 - Armatura łazienkowa- jest to główna fabryką koncernu, w której produkowane są od 1967 r. krany, emaliowane wanny odlewnicze oraz zlewy.

6. YAMAZAKI

To obecnie najlepsza whiskey świata według wielu rankingów. Proces produkcji doprowadzony do perfekcji metodą milimetrowych ulepszeń doprowadził do zdetronizowania znanej na całym świecie „szkockiej”.

Opinie uczestników poprzednich edycji Japana Kaizen Tour

Witold Białczak
Lean Promotion&Six SigmaSupervisor TRW Polska, uczestnik First Japan Kaizen Tour, 16-22.03.2014 r.
Prowadzenie i wspieranie projektów doskonalących to moja co dzienna praca. Do tego uzupełnianie wiedzy na podstawie szkoleń i dostępnej literatury. Ale dopiero wyjazd do Japonii i możliwość zobaczenia tamtejszych fabryk i systemów oraz porozmawiania z mieszkańcami Japonii dał mi możliwość uzupełnienia wiedzy o kluczowych elementach kultury japońskiej. Poznanie tych elementów pozwala zrozumieć, czym jest kaizen i jakie różnice panują dziś w kulturze japońskiej i polskiej w prowadzeniu kaizen. Tej wiedzy nie znajdę ani w książkach, ani na szkoleniach. Jadąc do Japonii, nie przypuszczałem nawet, że tak wiele się dowiem.Rzecz godna uwagi i podziwu – dyscyplina i 5S. Te elementy to podstawa ciągłego doskonalenia i z tymi elementami mamy my Polacy największe problemy, choć oczywiście nie wszędzie.

dr Marek Krasiński
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ekspert podczas First Japan Kaizen Tour, 16-22.03.2014 r.
„First Japan Kaizen Tour” było, moim zdaniem, niezwykle innowacyjnym wydarzeniem na skalę krajową. Po raz pierwszy polscy  przedsiębiorcy mieli okazję zapoznać się z japońskimi metodami zarządzania, w szczególności z lean management i kaizen, bezpośrednio w miejscu, w którym sprawdzają się najlepiej – w Japonii. Firma Langas Group zorganizowała wyjazd w sposób profesjonalny. Uczestnikom zorganizowano cały pobyt w najdrobniejszych  szczegółach – wraz ze wszystkimi przejazdami, zwiedzaniem oraz wizytami w fabrykach. Wystarczyło jedynie dojechać na Lotnisko Chopina, a o resztę nie trzeba było się martwić. Dobór odwiedzanych fabryk także był przemyślany. Można było zobaczyć fabrykę pociągów, papierosów, robotów czy samochodów, zatem przekrój branż bardzo atrakcyjny. Warto dodać, że wśród odwiedzanych fabryk znajdowała się także ta Toyoty, uważana za „matkę kaizen”.  Oprócz bogatego programu merytorycznego oraz turystycznego firma Langas Group zapewniła możliwość spotkania z wieloma japońskimi przedsiębiorcami podczas uroczystej kolacji w Ambasadzie RP w Tokio. Uważam, że wyjazd ten był świetną okazją do dokonania istotnego benchmarku japońskich rozwiązań oraz do nawiązania wielu ważnych kontaktów biznesowych. Życzę polskim przedsiębiorcom, aby Langas Group takie wyjazdy organizowała częściej, a First Japan Kaizen Tour stał się pierwszym z cyklu wieloletnich wyjazdów na tak wysokim poziomie do Japonii”.

Grzegorz Hebdzyński
Plant Manager, Vibracoustic Polska Sp. z o.o., uczestnik Japan Kaizen Tour Edycja II , 8-16.11.2014 r.
„Cieszę się, że mogłem skorzystać z bardzo interesującej oferty i zobaczyć „na żywo” japońskie przedsiębiorstwa.
Właściwie filozofię Lean widać od razu na japońskich ulicach. Pamiętając, że Japonia to kraj o powierzchni 20% większej niż Polska z liczbą ludności sięgającą 128 milionów - nieprawdopodobne, jak logicznie i dobrze zorganizowane są miasta pod względem infrastrukturalnym. Można powiedzieć, że Japończycy uzyskali co jest możliwe jeżeli chodzi o wykorzystanie powierzchni chociaż sami pewnie widzą jeszcze potencjał do rozwoju… Jeżeli chodzi o zakłady produkcyjne to infrastrukturalnie nie widać dużych różnic z zakładami w Polsce i Europie. Różnice można zaobserwować w podejściu do pracy i tu zwrócę uwagę na dwa aspekty: dyscyplina oraz zaangażowanie pracowników w proces ciągłego doskonalenia. Z narzędzi Lean Management w praktyce, które zrobiły na mnie największe wrażenie to w zakładach Toyoty i Mitsubishi, również w zakładzie Toto:
- Wizualizacje (Visual Management w obszarze produkcji)
- Logistyka wewnętrzna (Just in Sequence)”

dr inż. Hanna Gołaś,
Prezes Zarządu, ALCO-MOT sp. z o.o., uczestniczka Japan Kaizen Tour Edycja III, 30.05.-6.06.2015 r.
"Dla każdego, kto wdraża zasady Lean i narzędzia Kaizen, wizyta w Japonii powinna być obowiązkowa, bo dopiero tam, na miejscu, można zrozumieć Japończyków w dążeniu do minimalizmu i ciągłego doskonalenia. Lean i Kaizen musiało narodzić się w Japonii,ponieważ taka jest ich natura. Wszystko na swoim miejscu, nic ponad to co jest w danym momencie potrzebne. Ludzie okazujący szacunek innym ludziom i pieniądzom. Zawsze lekki ukłon, uprzejmość i grzeczność na każdym kroku.  To co widziałam w japońskich przedsiębiorstwach i hotelach niejednokrotnie mnie zaskoczyło i zdumiało. Liczne wizualizacje, 5S jako naturalny porządek. Toalety bez zapachów, centra obróbcze bez konieczności używania chłodziwa, cicha praca około 150 osób w open office. Spokój panujący w Tokio. Wszystko betonowe i jakby bez ludzi. Brak koszy na śmieci na terenie miast, co jest skutkiem zmiany myślenia: nie ma odpadów są tylko surowce wtórne. Zespół Langas Group zorganizował wyjazd w sposób profesjonalny. Cierpliwość organizatorów i doskonała opieka na każdym kroku dały mi podstawy do tego, że każdy kolejny wyjazd połączony z nauką i rozwijaniem siebie zacznę od sprawdzenia oferty Langas Group. Gratuluję.

Eksperci:

Isao Yoshino


    • Wykładowca na Uniwersytecie Japonii w Nagoya Gakuin.
    • Przed dołączeniem do środowiska akademickiego spędził 40 lat w Toyota pracując na wielu stanowiskach kierowniczych w różnych działach. Przede wszystkim był jednym z głównych motorów napędowych mało znanego programu Toyoty Kanri Nouryoku, działania rozwojowego dla menedżerów
      wiedzy, które zaszczepiłyby A3 w procesie rozwiązywania problemów w Toyocie.
    • Uruchamiał pierwszą fabrykę Toyoty w USA „ NUMMI”. Obecnie mieści się
      tam główna siedziba i fabryka Tesla Motors. Nauczyciel Johna Shooka, autora bestsellera „ Managing to Learn”.

Cena:

zgłoszenie do 31.12.2017 - 9 900 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.01.2018 - 12 700 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:


Cena 

Japonia 3-7 marca 2018 r.

Zgłoszenie do 31.12.2017 9 900zł netto
Zgłoszenie od 01.01.2018 12 700zł netto

bilet 4200zł
dopłata do pokoju jednosobowego 800zł netto

Program rozszerzony 3-10 marca 2018 r.

Zgłoszenie do 31.12.2017 15 700zł netto
Zgłoszenie od 01.01.2018 18 900zł netto

bilet 4200zł
dopłata do pokoju jednosobowego 2900zł netto

CENA ZAWIERA:

  • Zwiedzanie 5 fabryk w towarzystwie ekspertów i praktyków
  • Wykłady i spotkania z przedstawicielami japońskiego bizesu
  • Opiekę merytoryczną doświadczonych konsultantów i tłumacza
  • Noclegi w pokoju dwuosobowym
  • Wyżywienie zgodnie z programem
  • Przeloty i przejazdy wewnętrzne
  • Ubezpieczenie podróży
  • Certyfikat

Koszt wyjazdu nie obejmuje:

  • Przeloty na trasie: Warszawa/Fukuoka/Osaka/Warszawa
  • Dopłaty za pokój jednoosobowego
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone