Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing/PR

nowosć

Zarządzanie projektami w Public Relations i Komunikacji

Nowe standardy w strategicznym zarządzaniu komunikacją

10.11.2015
Warszawa, Pure Sky Club

Korzyści:

Komunikacja PR przestała być miękkim obszarem zarządzania. Udana kampania musi być projektowana systemowo. Jest to tendencja wdrażana w firmach o wysokiej świadomości organizacyjnej, przynosząca wzrost zysków nawet do 80% i pozwalająca na ugruntowanie wizerunku marki. Co ważne, planowanie procesów komunikacyjnych i zasad wymiany informacji powinno być prowadzone, zanim faktycznie przystąpimy do realizacji zadań. Pozwoli nam to uniknąć "łatania dziur" w trakcie trwania projektu.

Te warsztaty są idealnym spotkaniem, podczas którego:

  • przekonasz się, że zarządzanie projektami w Public Relations to konkretne narzędzie oparte na sprawnych mechanizmach, które podniesie efektywność Twoich kampanii,
  • zobaczysz, jak realizować cele nowoczesnej strategii PR,
  • poznasz skuteczne zastosowanie praktycznych zasad i technik zarządzania w pracy nad projektem PR,
  • dowiesz się, jak wdrażać wewnętrzne standardy w trosce o komunikacyjny ład
  • wskażemy, jak wykorzystać ujednoliconą komunikację jako element procesu zarządzania
  • podpowiemy, jak dostosować narzędzia w projektach PR do nowych mediów,
  • dowiesz się, jak skutecznie robią to inni – i jak na tym zyskują!

Warsztaty pomogą Ci lepiej planować, organizować i wykonywać swoje zadania, tak by zapanować nad ich spiętrzeniem, pozwalając na skuteczną wsparcie realizacji strategii firmy.

Program:

8.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
9.00 Przywitanie i rozpoczęcie zajęć

Bilans nakładów, a skala korzyści płynących z dobrego zarządzania projektami w PR

  • Planowanie a realne możliwości firmy, agencji, PR managera
  • Czas, zakres, budżet-co nas ogranicza w procesie projektowym
  • Jak wytyczać mapę wymiany informacji: znaczenie komunikacji z innymi w realizacji projektu
  • Szare komórki, notatnik, flipchart, CRM, aplikacje-zarządzanie na miarę możliwości

PR-Project Manager – jak ustalać cel projektu i koordynować go z planami biznesowymi firmy

  • Utrapienia i dobrodziejstwa fazowego podejścia do modelu projektu: planowanie-opracowanie założeń-zatwierdzenie-rozpoczęcie
  • Sterowanie etapem jako integralna część strategii każdego projektu PR
  • Pełna kontrola działań na każdym etapie: jak stawiać projekt do pionu, gdy rezultaty rozmijają się z planami

Organizacja projektu PR od A do Z

  • Za pieniądze udział wzięli-czyli dobór wtajemniczonych do teamu
  • Jak wprowadzać jasny podział kompetencji
  • Role i obowiązki: Sponsora-Kierownika Projektu-Zespołu wykonawczego
  • Być rzecznikiem PR projektu: kto-kiedy- za co odpowiada

Jak kompleksowo panować nad projektem - planowanie działań i zasobów

  • Dlaczego trzeba pilnować integralności projektu z celami i strategią PR firmy
  • Jak realnie wytyczać ramy i zakres projektu
  • Czas to jakość, czyli jak (nie)ustalenie harmonogramu (nie) przekłada się na efekty
  • Wyzwanie dla ekspertów: panowanie nad komunikacją w projekcie (metody monitorowania, schematy raportowania i zasady przepływu informacji)
  • Dobrodziejstwa współpracy z mediami: jak skuteczne dotrzeć z przekazem do opinii publicznej i przebić się przez gąszcz informacji
  • PRowcu! Oceniaj ryzyko, przewiduj trudności i panuj nad problemem!

Uwaga na miny!

  • Od zmian w trakcie trwania projektu po plany awaryjne
  • Czynnik ludzki = konflikt (interesów/osobowości/wpływów)
  • Multitask, ale nie do końca. Awarie z pracą nad kilkoma projektami naraz
  • Zdefiniuj potrzeby, planuj z głową, komunikuj, kontroluj
  • Najgorsze na koniec: analizy zakończonych projektów

Case studies: praktyczne zastosowanie metod zarządzania projektowego w komunikacji (zewnętrznej i wewnętrznej) oraz w PR. Przedstawienie i omówienie funkcjonujących rozwiązań

”Od strategii do działań operacyjnych, w zespole a nie w pojedynkę, czyli o projektowym podejściu do realizacji kampanii PR”

Warsztaty: Zarządzanie projektowe-krok po kroku: kreatywność a bezlitosne planowanie.

  • Ustalenie użytecznych procedur pracy nad projektem obowiązujących w firmie
  • Przysposobienie umiejętności zarządzania projektem poszczególnych członków działu PR/Komunikacji
  • Doskonalenie strategii komunikacyjnych działu PR w firmie (w tym umiejętność komunikowania kluczowych przesłań w mediach, w tym elektronicznych)

UNIKATOWA FORMUŁA WARSZTATU POZWOLI JEGO UCZESTNIKOM DOWIEDZIEĆ SIĘ:

  • Jak mądrze wykorzystywać zarządzanie projektowe jako narzędzie biznesowe w pracy specjalistów ds. komunikacji
  • Jak wprowadzić podział ról w organizacji: kto, kiedy i za co odpowiada w zarządzaniu projektowym w PR
  • Jaki obszar zadaniowy podlega komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w procesie projektowym
  • w komunikacji
  • Czym jest projekt w strukturach firmy i dlaczego pracownicy są początkiem i zwieńczeniem sukcesu
  • Jak nie trafić na pola minowe, czyli gdzie się „nie pchać” i czego unikać planując, realizując i informując o projektach

17.00 Podsumowanie i zakończenie warsztatu

 

Metody:

Struktura warsztatów:
- praca w grupach
- prezentacja przez grupy sposobu realizacji zadań
- omówienie i analiza przez prowadzących przedstawionych wyników

Osoby, dla których udział w Warsztatach będzie miał szczególną wartość to:

  • Pracownicy zajmujący kluczowe stanowiska w działach PR i Komunikacji
  • Pracownicy odpowiedzialni za wizerunek, reputację, promocję firmy
  • Community managerowie, rzecznicy prasowi
  • Managerowie odpowiedzialni za kontakt z mediami
  • Przedstawiciele agencji PR
  • Kadra managerska ściśle współpracująca z Zarządem
  • Wszyscy,którzy chcieliby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć nowe, praktyczne umiejętności w zakresie organizacji pracy

Cena:

zgłoszenie do 05.11.2015 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 06.11.2015 - 1270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby
  • materiały szkoleniowe, zaświadczeni ukończenia szkolenia
  • poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone